تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820656967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشنده های اسپرم مردان را بشناسید


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: کشنده های اسپرم مردان را بشناسید
تعداد و کیفیت اسپرم ها برای مردانی که می خواهند بچه دار شوند، بسیار مهم است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به باروری خود اهمیت می دهید، باید عادات و فعالیت هایی را که به اسپرم آسیب می رسانند، بشناسید.

کشنده های اسپرم مردان را بشناسید .jpg
 تعداد و کیفیت اسپرم ها برای مردانی که می خواهند بچه دار شوند، بسیار مهم است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به باروری خود اهمیت می دهید، باید عادات و فعالیت هایی را که به اسپرمآسیب می رسانند، بشناسید. شایعات زیادی درباره عواملی که بر تعداد اسپرم تاثیر می گذارند، وجود دارد اما واقعیت این است که بیشتر فعالیت مردان تاثیری بر باروری آنها ندارد. برای این که خیال تان راحت شود ما از کارشناسان خود درباره کشنده های اسپرمسوال کردیم. اگر شما هم می خواهید این کشنده ها را شناسایی کنید، ادامه مطلب را بخوانید.لپ تاپلپ تاپ های مجهز به وای فای هم بر تعداد و هم بر کیفیت اسپرمها تاثیر می گذارد. طبق مقاله ای که در مجله باروری آمریکا چاپ شد، پزشکان نمونه هایی از اسپرممردان را جمع آوری و آنها را در دو مکان، مکان عادی و زیر لپ تاپ، نگهداری کردند. در نتیجه اسپرم هایی که زیر لپ تاپ بودند آسیب دیدند طوری که قادر به باروری نبودند.عامل دیگری که بر اسپرمها تاثیر می گذارد، گرمایی است که از هوا کش آن خارج می شود. این گرما کیفیت مایع منی را تحت تاثیر قرار می دهد.
نوشابه
حتما شنیده اید که کافئین زیاد موجود در نوشابه های قوطی می تواند بر اسپرممردان تاثیر بگذارد. اما باور نکنید زیرا این یک شایعه است. دلایل زیادی برای حذف این نوشیدنی از رژیم غذایی تان وجود دارد اما کاهش تعداد اسپرمو کیفیت آن جزو این عوامل نیست و نوشابه های قوطی تاثیری بر ناباروری ندارند.
حمام آب داغاگر چه گرمای موجود در حمام آب داغ بر تعداد و کیفیت اسپرمها تاثیر می گذارد اما شما باید زمانی نگران ناباروری خود باشید که هر روز مدت طولانی را در حمام آب داغ به سر می برید. بنابراین در حمام کردن با آب داغ اعتدال را رعایت کنید.
شورت ها تنگشورت ها تنگ یکی دیگر از کشنده های اسپرمهستند که منجر به ناباروری می شوند. شورت های تنگ از طرفی بیضه را تحت فشار قرار می دهند و از طرف دیگر دمای آن را بالا می برند که خود در آسیب اسپرمها تاثیرگذار است.
دوچرخه سواری
متاسفانه برای آقایانی که عاشق دوچرخه سواری هستند، خبر بدی داریم. تحقیقات نشان داده که دوچرخه سواری می تواند یک فعالیت کشنده اسپرمباشد. افرادی که در زمینه دوچرخه سواری فعالیت دارند تعداد اسپرمو کیفیت پاییت تری نسبت به افرادی که ورزش های دیگری می کنند، دارند.
تلفن همراهبر اساس تحقیقاتی که روی 9 مرد انجام شد، 8 تای آنها به دلیل استفاده از تلفن همراه تعداد اسپرمهای کمتری داشتند، به خصوص زمانی که تلفن های همراه خود را جیب هایشان نگه می داشتند.
فیش صندوقشاید اکثر مردم ندانند اما فیش های صندوق نیز جزو کشنده های اسپرمبه حساب می آیند و شواهد نشان داده که حتی سرطان زا نیز هستند. نگه داشتن این فیش ها به مدت 10 ثانیه، 2.5 میکروگرم BPA (بیسفنول ای: یک ترکیب شیمیایی)را به پوست منتقل می کند که مقدار زیاد این ماده می تواند منجر به ناباروری در مردان شود. بنابراین پس از تماس با این مواد، به سرعت دست تان را بشویید.سیگار کشیدن
هنگامی که صحبت از کشنده های اسپرممی شود، سیگار کشیدن نیز جزو یکی از گزینه های آن است. سیگار دلیل بسیاری از بیماری ها است که اسپرمنیز شامل آن است. بنابراین هر چه سریع تر آن را ترک کنید.سلامت نیوز

پنجشنبه 21 خرداد 1394 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سرگرمی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن