تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ جلسه قرآنى براى تلاوت و درس در خانه‏اى از خانه‏هاى خدا برقرار نشد، مگر اين...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806916476




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۵۵۰ پروژه عمراني در استان بوشهر در حال اجراست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۲۳ب.ظ)
معاون استاندار بوشهر: ۱۵۵۰ پروژه عمراني در استان بوشهر در حال اجراست موج - معاون امور عمراني استاندار بوشهر گفت: روند اجرايي طرح‌هاي عمراني استان بوشهر تسريع يافته است به‌گونه‌اي که هم اکنون يک هزار و ۵۵۰ پروژه در عرصه‌هاي مختلف در اين استان در حال اجرا است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد محمدحسن باستي، معاون امور عمراني استاندار بوشهر، در نشست کميته برنامه‌ريزي گناوه با اشاره به اين که تخصيص اعتبارات در سال قبل سبب شد بخش عمده‌اي از طرح‌هاي عمراني تکميل شود، اظهار داشت: بيش از يک هزار 200 ميليارد تومان اعتبار سال قبل به طرح‌هاي عمراني تخصيص يافت که در استان بوشهر بي‌سابقه بوده است.
وي با اشاره به اين که اکنون روند اجرايي طرح‌هاي عمراني بسيار مطلوب و درخور توجه است، گفت: بخش عمده‌اي از طرح‌ها در حوزه عمران شهري و روستايي است که نقش مهمي در افزايش زيرساخت‌ها اين نقاط در ارائه خدمات مطلوب به مردم دارد.
معاون امور عمراني استاندار بوشهر با اشاره به اينکه هم اکنون بيش از يک هزار 550 طرح عمراني در استان بوشهر در حال اجرا است، افزود: نظارت بر طرح‌هاي عمراني يکي از مهم‌ترين سياست‌هاي استان است که در اين راستا بيش از 300 طرح آن به صورت متمرکز نظارت فني و مهندسي مي‌شود.
باستي با اشاره به اينکه امسال طرح‌هاي عمراني در راستاي افزايش خدمات به مردم اجرا شده افزود: تکميل طرح‌هاي نيمه‌تمام با پيشرفت فيزيکي مطلوب در اولويت است که با توجه به قانون بودجه سال 94 تنها 10 درصد اعتبارات صرف اجراي پروژه‌هاي جديد مي‌شود.
وي با بيان اينکه انتخاب پروژه‌هاي جديد براي اجرا خيلي مهم است، تصريح کرد: اگر قرار است پروژه جديدي بعد از ابلاغ اعتبارات در سطح شهرستان‌ها انتخاب و به تصويب برسد يکسري نکات بايد مدنظر کميته برنامه‌ريزي قرار گيرد.
معاون امور عمراني استانداري بوشهر با اشاره به اينکه برخي پروژه‌ها زمان اجراي آن بسيار طولاني است، گفت: پروژه ورزشگاه 15 هزارنفري بوشهر در سال 83 عمليات اجرايي آن آغاز شد که بايد ظرف دو سال به بهره‌برداري مي‌رسيد، اما؛ باگذشت 11 سال از اجراي آن 75 درصد پيشرفت فيزيکي بيشتر ندارد.
وي تاکيد کرد: طولاني شدن اجراي پروژه‌ها اثرات مفيد آن از دست داده است، چراکه؛ پروژه‌اي که بيش از 10 سال از آغاز عمليات آن مي‌گذرد هم اينک بايد اعتبار براي تعمير و نگهداري آن تخصيص يابد و اين جز اتلاف منابع و سرمايه‌هاي استان چيزي ديگري نيست.
باستي افزود: يکسري پروژه‌هاي مهم و کليدي براي اجرا انتخاب شده که به لحاظ نقش اجتماعي و در راستاي جلب رضايتمندي مردم مهم مؤثر است.
معاون امور عمراني استاندار بوشهر با بيان اينکه سال گذشته 57 زمين چمن ورزشي در روستاهاي بالاي يک هزار نفر جمعيت اجرا شد، گفت: اين پروژه‌ها که زمان اجرا و بهره‌برداري به حدود 3 تا 5 ماه طول کشيد اثرات مهم و مفيدي براي مردم داشته است.
وي با اشاره به اجراي زمين ورزشي ميني‌فوتبال در محلات شهرها و روستاهاي بالاي 600 نفر جمعيت استان بوشهر بيان کرد: امسال زمين‌هاي خاکي ورزشي شهرها به چمن مصنوعي تبديل مي‌شود که در اين راستا تحول مهمي در حوزه زيرساخت‌هاي ورزشي ايجاد مي‌شود.
معاون امور عمراني استاندار بوشهر افزود: در اين راستا 80 درصد زمين‌هاي ميني‌فوتبال در شهر گناوه به زمين چمن مصنوعي تبديل مي‌شود.
باستي، توسعه فضاهاي تفريحي و ايجاد بوستان‌هاي محله‌اي از اولويت‌هاي امسال برشمرد و گفت: امسال در قالب پروژه‌هاي خاص که مردم بتواند تأثيرات آنان را در زندگي اجتماعي خود زود احساس کنند و هم ظرف يک سال به بهره برسد در دستور کار است که در حوزه‌هاي مختلف سلامت و تفريحي، رفاهي ورزشي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن