تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص): نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. براى ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804085824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معرفي رييس جديد مرکز ملي هوا و تغييرات اقليم سازمان حفاظت محيط زيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ خرداد ۱۳۹۴ (۲:۲ق.ظ)
معرفي رييس جديد مرکز ملي هوا و تغييرات اقليم سازمان حفاظت محيط زيست موج - با حضور معاون سازمان حفاظت محيط زيست، علي اصغر رجبي به عنوان رييس جديد مرکز ملي هوا و تغييرات اقليم سازمان حفاظت محيط زيست معرفي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، مراسم توديع و معارفه رييس جديد مرکز ملي هوا و تغييرات اقليم سازمان حفاظت محيط زيست، با حضور سعيد متصدي، مسعود زندي، يوسف رشيدي و جمعي از مديران و کارشناسان امروز در سالن اجتماعات سازمان حفاظت محيط زيست برگزار شد.
سعيد متصدي، معاون محيط زيست انساني سازمان حفاظت محيط زيست در اين مراسم با تقدير از تلاش‌هاي مسعود زندي در مرکز ملي هوا و تغييرات اقليم سازمان حفاظت محيط زيست، گفت: ساليان زيادي است که مديران پيشين اين دفتر نقش کليدي در رسيدگي به بحث آلودگي هوا و مسائل مربوط به اقليم داشتند.
متصدي تاکيد کرد: يکي از مسائل بسيار مهمي زيست محيطي کشور که سازمان با آن درگير است، بحث آلودگي هوا است و بيشتر تلاش‌هايي که در معاونت محيط زيست انساني انجام مي‌شود، در ارتباط با مسئله آلودگي هوا است.
وي با بيان اينکه بعد از مصوبه دولت درباره آلودگي هوا در سال 93، تمام تلاش‌هايي که سازمان حفاظت محيط زيست با همکاري وزارت نفت انجام داد، در راستاي استاندارسازي سوخت و کاهش آلاينده‌هاي ناشي از احتراق بود، افزود: تا کنون در 6 کلان شهر ايران، بنزين يوروچهار توزيع شده است و با حذف مواد سوختي که آلودگي در گذشته به همراه داشته، تلاش داريم تا بنزين و گازوئيل استاندارد در کشور توزيع شود.
متصدي با تاکيد به اين موضوع که سازمان حفاظت محيط زيست تمام تلاش خود را براي اصلاح فرايندهاي مرتبط با سوخت مي‌کند، گفت: در اين 18 ماه سازمان حفاظت محيط زيست با همکاري وزارت صنايع تلاش کرده تا خودروهاي کشور در بحث استانداردسازي خودروها به استاندارد يوروچهار برسد.
متصدي با تاکيد بر موضوع کاهش گازهاي گلخانه اي براي جلوگيري از تغييرات اقليمي، گفت: بحث تغيير اقليم، پس از مسئله آلودگي هوا يکي از موضوعات اصلي مرکز ملي هوا و تغييرات اقليم سازمان حفاظت محيط زيست است. کشور بايد به سمتي پيش رود که بتواند با آسيب‌هاي ناشي از تغيير اقليم سازگار شود. براي همگام شدن با ساير کشورها و جامعه جهاني، تمرکز بر بحث اقتصاد کم کربن براي کمک به حفظ محيط زيست اهميت دارد.
وي ادامه داد: در برنامه ريزي مسائل مربوط به حفاظت محيط زيست، بايد مشارکت مجموعه ذينفع‌ها همچون سازمان‌هاي دولتي و غيردولتي، مردم و جوامع محلي در کليه برنامه‌هايي که سازمان حفاظت محيط زيست مي‌خواهد انجام دهد، در نظر گرفته شود تا بتوان با سرعت بيشتر و با صرف هزينه کمتر به اهداف رسيد. در هر فعاليت زيست محيطي در صورتيکه مشارکت ذينفع‌ها را نداشته باشيم، به هيچ نتيجه اي نخواهيم رسيد.
در اين مراسم، مسعود زندي، مدير کل پيشين مرکز ملي هوا و تغييرات اقليم سازمان حفاظت محيط زيست با اظهار خرسندي از انتخاب علي اصغر رجبي به عنوان رييس جديد مرکز ملي هوا و تغييرات اقليم سازمان حفاظت محيط زيست، گفت: بحث آلودگي هوا يکي از چالش‌هاي زيست محيطي کشور است که در چند دهه اخير، مسئله گرد و غبار، تغييرات اقليم و خودروهاي آلاينده اين چالش را تشديد کرده‌اند. اميدوارم با تلاش‌هاي مديرکل جديد بتوانيم گام‌هاي مؤثر بيشتري را در بهبود اقليم در آينده داشته باشيم.
همچنين، يوسف رشيدي، مشاور مرکز ملي هوا و تغييرات اقليم سازمان حفاظت محيط زيست با اظهار خرسندي از همکاري‌هايي که در گذشته با اين دفتر داشته، از تلاش‌هاي مسعود زندي تشکر کرد و براي علي اصغر رجبي آرزوي موفقيت کرد.
در اين مراسم، علي اصغر رجبي رييس مرکز ملي هوا و تغييرات اقليم سازمان حفاظت محيط زيست از تلاش‌هاي مديران پيشين قدرداني کرد و گفت: سازمان حفاظت محيط زيست در ايجاد زير ساخت‌هاي زيست محيطي نقش کليدي دارد.
اميدوارم با کمک همديگر و با مشارکت ميان سازمان‌هاي مختلف کشور بتوانيم کار منسجمي را در سطح ملي و عرصه بين المللي در راستاي اجراي برنامه‌هاي سازمان جهت کاهش آلاينده‌ها، کاهش مصرف سوخت، افزايش کيفيت سوخت به منظور بهبود شرايط اقليمي کشور بدست اوريم.
در اين مراسم سعيد متصدي معاون سازمان حفاظت محيط زيست از زحمات مديران پيشين، يوسف رشيدي و مسعود زندي تشکر کرد و حکم مسئوليت علي اصغر رجبي به وي اعطا کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن