تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804083333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رییس جدید مرکز ملی هوا و تغییرات اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست معرفی شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
رییس جدید مرکز ملی هوا و تغییرات اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست معرفی شد
با حضور معاون سازمان حفاظت محیط زیست، علی اصغر رجبی به عنوان رییس جدید مرکز ملی هوا و تغییرات اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست معرفی شد.
به گزارش خبرنگار محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، مراسم تودیع و معارفه رییس جدید مرکز ملی هوا و تغییرات اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست ، با حضور سعید متصدی، مسعود زندی، یوسف رشیدی و جمعی از مدیران و کارشناسان امروز در سالن اجتماعات سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد.


سعید متصدی، معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست در این مراسم با تقدیر از تلاش های مسعود زندی در مرکز ملی هوا و تغییرات اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست ، گفت: سالیان زیادی است که مدیران پیشین این دفتر نقش کلیدی در  رسیدگی به بحث آلودگی هوا و مسائل مربوط به اقلیم داشتند.


متصدی تاکید کرد: یکی از مسائل بسیار مهمی زیست محیطی کشور که سازمان با آن درگیر است، بحث آلودگی هوا است و بیشتر تلاش هایی که در معاونت محیط زیست انسانی انجام می شود، در ارتباط با مسئله آلودگی هوا است.


وی با بیان اینکه بعد از مصوبه دولت درباره آلودگی هوا در سال 93، تمام تلاش هایی که سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری وزارت نفت انجام داد، در راستای استاندارسازی سوخت و کاهش آلاینده های ناشی از احتراق بود، افزود: تا کنون در 6 کلان شهر ایران، بنزین یوروچهار توزیع شده است و با حذف مواد سوختی که آلودگی در گذشته به همراه داشته، تلاش داریم تا بنزین و گازوئیل استاندارد در کشور توزیع شود. 


متصدی با تاکید به این موضوع که سازمان حفاظت محیط زیست تمام تلاش خود را برای اصلاح فرایندهای مرتبط با سوخت می کند، گفت: در این 18 ماه سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری وزارت صنایع تلاش کرده تا خودروهای کشور در بحث استانداردسازی خودروها به استاندارد یوروچهار برسد.


متصدی با تاکید بر موضوع کاهش گازهای گلخانه ای برای جلوگیری از تغییرات اقلیمی، گفت: بحث تغییر اقلیم، پس از مسئله آلودگی هوا یکی از موضوعات اصلی مرکز ملی هوا و تغییرات اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست است. کشور باید به سمتی پیش رود که بتواند با آسیب های ناشی از تغییر اقلیم سازگار شود. برای همگام شدن با  سایر کشورها و جامعه جهانی، تمرکز بر بحث اقتصاد کم کربن برای کمک به حفظ محیط زیست  اهمیت دارد.


وی ادامه داد: در برنامه ریزی  مسائل مربوط به حفاظت محیط زیست، باید مشارکت مجموعه ذینفع ها همچون سازمان های دولتی و غیردولتی، مردم و جوامع محلی در کلیه برنامه هایی که سازمان حفاظت محیط زیست می خواهد انجام دهد، در نظر گرفته شود تا بتوان با سرعت بیشتر و با صرف هزینه کمتر به اهداف رسید. در هر فعالیت زیست محیطی در صورتیکه مشارکت ذینفع ها را نداشته باشیم، به هیچ نتیجه ای نخواهیم رسید.


در این مراسم، مسعود زندی، مدیر کل پیشین مرکز ملی هوا و تغییرات اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست با اظهار خرسندی از انتخاب علی اصغر رجبی به عنوان رییس جدید مرکز ملی هوا و تغییرات اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست ، گفت: بحث آلودگی هوا یکی از چالش های زیست محیطی کشور است که در چند دهه اخیر، مسئله گرد و غبار، تغییرات اقلیم و خودروهای آلاینده این چالش را تشدید کرده اند. امیدوارم با تلاش های مدیرکل جدید  بتوانیم گام های موثر بیشتری را در بهبود اقلیم در آینده داشته باشیم.


همچنین، یوسف رشیدی، مشاور مرکز ملی هوا و تغییرات اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست با اظهار خرسندی از همکاری هایی که در گذشته با این دفتر داشته، از تلاش های مسعود زندی تشکر کرد و برای  علی اصغر رجبی آرزوی موفقیت کرد.


در این مراسم، علی اصغر رجبی رییس مرکز ملی هوا و تغییرات اقلیم سازمان حفاظت محیط زیست از تلاش های مدیران پیشین قدردانی کرد و گفت: سازمان حفاظت محیط زیست در ایجاد زیر ساخت های زیست محیطی نقش کلیدی دارد. امیدوارم با کمک همدیگر و با مشارکت میان سازمان های مختلف کشور بتوانیم کار منسجمی را در سطح ملی و عرصه بین المللی در راستای اجرای برنامه های سازمان جهت کاهش آلاینده ها، کاهش مصرف سوخت، افزایش کیفیت سوخت به منظور  بهبود شرایط اقلیمی کشور بدست اوریم.


در این مراسم سعید متصدی معاون سازمان حفاظت محیط زیست از زحمات مدیران پیشین، یوسف رشیدی و مسعود زندی تشکر کرد و حکم مسئولیت علی اصغر رجبی به وی اعطا کرد.


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

سند مقابله با گرد و غبار تا پایان خرداد تدوین می شود




۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن