تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805198200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معطوف کردن تمام مشکلات کشور به تحريم ها کار غلطي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۲۱:۵ب.ظ)
آملي لاريجاني: معطوف کردن تمام مشکلات کشور به تحريم ها کار غلطي است موج - رئيس دستگاه قضا گفت: اينکه در مقابل دشمن به گونه اي سخن بگوييم که گويا تمام مشکلات کشور معطوف به تحريم ها است و کشور بر اثر اين تحريم ها کاملاً وا مانده و راهي به جلو ندارد، کار غلطي است.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله صادق آملي لاريجاني در جلسه امروز مسئولان عالي قضايي راز پيروزي ملت و نظام جمهوري اسلامي بر مشکلات و توطئه هاي مختلف را صبوري آنان، پيروي از آرمان هاي امام راحل(ره) و انقلاب اسلامي و تکيه بر توانمندي هاي داخلي توصيف کرد و گفت: ملتي که بعد از گذشت ربع قرن از ارتحال پايه گذار جمهوري اسلامي ايران همچنان با شور و حرارت در مراسم سالگرد ارتحال ايشان شرکت مي کند از مشکلات نمي هراسد و راه خود را همچنان دنبال خواهد کرد.

غربي ها تمام تلاش شان حمايت از اسلام سکولار است
آيت الله آملي لاريجاني با تاکيد بر اينکه متاسفانه تلاش ها براي تحريف ديدگاه و شخصيت حضرت امام(ره) در داخل کشور هنوز هم ديده مي شود و درکنار آن در کشورهاي غربي نيز تلاش هاي زيادي مي­ شود که اسلام حقيقي تحريف شود، گفت: غربي ها تمام تلاش شان حمايت از اسلام سکولار است چرا که وقتي دين به گوشه اي از زندگي مردم رفت آنگاه ديگر کاري به سلطه گري مستکبران و منويات پليد آنان ندارد.

معطوف کردن تمام مشکلات کشور به تحريم ها کار غلطي است
وي گفت: مي شنويم که عده اي تمام مشکلات کشور را به مسئله تحريم ها و مذاکرات گره مي زنند و به راحتي تمام سرمايه هاي ملي و داخلي، توانمندي هاي جوانان و استعدادهاي داخلي را ناديده مي گيرند؛ گرچه ترديدي نيست که تحريم ها مشکلاتي را ايجاد کرده اما بايد مدنظر قرار دهيم که ملت ايران با تکيه بر توان داخلي برهه هايي سخت تر از اين به مانند دفاع مقدس را پشت سر گذاشته است.
آيت الله آملي لاريجاني تاکيد کرد: اينکه در مقابل دشمن به گونه اي سخن بگوييم که گويا تمام مشکلات کشور معطوف به تحريم ها است و کشور بر اثر اين تحريم ها کاملاً وا مانده و راهي به جلو ندارد، کار غلطي است.

نفاق آمريکا در مسئله برخورد با تروريست
رئيس قوه قضاييه در ادامه به برخوردهاي دوگانه غرب، مدعيان حقوق بشر و مبارزه با تروريسم در مقابل تروريسم حاکم بر جهان و منطقه اشاره کرد و افزود: گروه هاي تروريستي در کشورهاي عربي، سوريه، عراق و يمن فاجعه مي آفرينند و بسيار تعجت آور و تاسف بار است که کشورهاي غربي تمام راه هاي تقويت اين گروه ها را باز گذاشته اند و حتي به راحتي اجازه مي دهند که چند هزار نيروي تروريست آماده و تازه نفس از اروپا راهي اين کشورها شوند.
آيت الله آملي لاريجاني تاکيد کرد: چگونه آمريکايي ها تمام فعاليت هاي ايران را در جريان تحريم ها رصد مي کنند و مراقب رفت و آمد ايراني ها هستند اما همزمان دست تروريست ها را باز گذاشته اند و داعشي ها به راحتي نفت مي فروشند و جنگجويان خود را تقويت مي کنند و برخي کشورهاي عربي منطقه نيز به آنان کمک مي کنند که بايد کيفيت رابطه با اين کشورها مورد تجديدنظر قرار گيرد.
رئيس دستگاه قضا تصريح کرد: نفاقي که در مسئله برخورد با تروريست در ميان غربي ها شکل گرفته و در جريان است واقعاً موجب تاسف است.
آيت الله آملي لاريجاني در پايان ابراز اميدواري کرد: در آستانه فرارسيدن ماه مبارک رمضان مسلمانان براي بهره مندي از برکات اين ماه آماده شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن