تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس يك روز ماه رمضان را (بدون عذر)، بخورد - روح ايمان از او جدا مى‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802775501




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه دولت و مجلس به نظام سلامت موجب رضايت مردم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۴۲ب.ظ)
معاون وزير بهداشت و رئيس سازمان غذا و دارو در فسا: توجه دولت و مجلس به نظام سلامت موجب رضايت مردم شده است موج - معاون وزير بهداشت و رئيس سازمان غذا و دارو با بيان اين که سرمايه‌گذاري در بخش سلامت جزو اولويت‌ها در همه دنيا است، گفت: همه بايد براي پيشگيري و درمان تلاش کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، رسول ديناروند، معاون وزير بهداشت و رئيس سازمان غذا و دارو، در نشست شوراي اداري شهرستان فسا، بيان داشت: براي پيش‌گيري بايد دستگاه‌هاي نظارتي را تقويت کنيم تا بتوانيم در آينده‌اي که دور نيست هزينه‌هاي سلامت را کمتر کنيم و کاري نکنيم که خداي نکرده پشيمان شويم.
رسول ديناروند افزود: وزارت بهداشت با همه وجود براي توسعه سلامت اين شهرستان و ساير شهرهاي کشور تلاش مي‌کند.
رئيس سازمان غذا و دارو گفت: خوشحاليم که وزارت بهداشت توانسته به يکي از آرزوهاي مقام معظم رهبري که نظام سلامت ما بايد به جايي برسد که مردم به جز درد و رنج بيمارداري دغدغه ديگري نداشته باشند برسد که با لطف خدا بخش زيادي از اين راه طي شده است.
معاون وزير بهداشت ادامه داد: با گذشت 18 ماه از عمر دولت ما موفق شديم که هزينه‌هاي پرداختي مردم را در بخش بستري کاهش دهيم و البته براي اجراي طرح تحول نظام سلامت بايد خيلي بيشتر کار کنيم تا تحول ايجاد شود.
وي گفت: ميانگين پرداختي مردم در سال 92 و قبل از اجراي طرح تحول نظام سلامت 37 درصد بود که اين درصد در حال حاضر به 6 درصد در بيمارستان‌هاي دولتي رسيده است که فاصله بسيار زيادي است.
ديناروند بيان کرد: هزينه بسيار زيادي را دولت خودش پذيرفته و بخش زيادي از رضايتمندي مردم از حوزه سلامت از همين تلاش‌ها است.
وي گفت: ما داريم از اين فرصت تاريخي استفاده مي‌کنيم با توجه به موفقيت‌هاي موجود ما هنوز با وضعيت ايده آل خيلي فاصله داريم و يقينا رضايتمندي مردم وابسته است به توجهي که نظام، دولت و مجلس به حوزه سلامت کرده است.
ديناروند افزود: در سفرهاي استاني و در همين سفر متوجه رضايتمندي مردم از دست‌اندرکاران سلامت و قدرشناسي مردم شديم و دولت مصمم است که حوزه‌هايي که در آن موفق بوده است را حمايت کند و سياست ما در سال جاري ادامه تلاش‌هاي قبلي است.
معاون وزير بهداشت با بيان اينکه سرمايه‌گذاري در بخش سلامت جزو اولويت‌ها در همه دنيا است، عنوان کرد: همه بايد براي پيشگيري و درمان تلاش کنيم.
بر اساس اين گزارش حجت‌الاسلام‌والمسلمين طهماسبي، امام‌جمعه شهرستان فسا، نيز در اين نشست ضمن تقدير از زحمات شبانه‌روزي و بي‌بديل مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکي و با بيان اينکه بحمدالله وزير بهداشت عملکرد بسيار مثبت و ارزشمندي در خدمت به مردم ارائه نموده است بر پيگيري پوشش گسترده‌تر خدمات بيمه‌اي مردم و تمرکز مديريت موضوع بيمه در سطح کشور براي ايجاد وحدت رويه و بهره‌مندي واقعي مردم از خدمات بيمه‌اي توسط مسوولين وزارت بهداشت تأکيد کرد.
بر اساس اين گزارش، رئيس دانشگاه علوم پزشکي فسا نيز گفت: وزارت بهداشت توانست دسترسي آسان‌تر مردم به داروهاي حياتي و مورد نياز را در دوران تحريم‌ها و بحران دارو با برنامه‌ريزي و سياست‌گذاري فراهم آورد.
عليرضا عسکري اظهار داشت: بحران دارو در کشور ما بعد از دوران تحريم بحران بزرگي بود که تغييرات زيادي را رقم زد که به دست با کفايت وزير محترم بهداشت و معاونين ايشان و سياست‌گذاري وزارت بهداشت با تأکيد بر اينکه «ما مي‌توانيم» بحمدالله امروز شاهد دسترسي آسان‌تر مردم به داروهاي حياتي و مورد نياز مي‌باشيم.
وي افزود: رشد و توسعه‌اي که به همت تيم مديريتي اين دانشگاه انجام شده است، باعث توسعه شهرستان شده و خواهد شد ولي با نقاط آرماني فاصله زيادي داريم.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي فسا گفت: ما به ساختمان‌ها به عنوان نماد فيزيکي نگاه مي‌کنيم، اما؛ آنچه مهم است توانمندي نيروها است.
وي ادامه داد: اقداماتي که در حوزه پژوهش و بررسي کيفي غذا انجام داديم خيلي‌ها در کشور انجام ندادند و ما اعلام آمادگي کرديم که در صورت نياز در سطح کشور نيز همکاري خواهيم کرد.
رئيس دانشگاه علوم پزشکي فسا گفت: ما مطمئن هستيم که سازمان به ما کمک مي‌کند که نواقص مان را پوشش دهيم و اين باعث برکات فوق‌العاده‌اي در شرق فارس خواهد شد.
گفتني است؛ شوراي اداري شهرستان فسا با حضور رئيس سازمان غذا و دارو، نماينده مردم شهرستان در مجلس، امام‌جمعه، فرماندار ويژه، رئيس و اعضاي شوراي شهر، مسوولين ادارات، هيات رئيسه و مديران دانشگاه علوم پزشکي فسا در معاونت غذا و داروي اين دانشگاه برگزار شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن