تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803339255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس: شتابزده وارد مذاکرات شدیم/ دولت به جای پاسخ به انتقادات به شخصیت منتقدین حمله می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس:
شتابزده وارد مذاکرات شدیم/ دولت به جای پاسخ به انتقادات به شخصیت منتقدین حمله می‌کند
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با بیان اینکه در 100 روز نخست دولت یازدهم، به واسطه وعده‌ دولت، شتابزده وارد مذاکرات شدیم، گفت: هیچگاه به متن انتقادهای منتقدین به توافقنامه پاسخ داده نشده، بلکه به شخصیت آنها حمله شده است.

خبرگزاری فارس: شتابزده وارد مذاکرات شدیم/ دولت به جای پاسخ به انتقادات به شخصیت منتقدین حمله می‌کند



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، بهرام بیرانوند شب گذشته در جمع اقشار مختلف شهروندان بروجردی در همایش "ما اجازه نمی‌دهیم" در مسجد حضرت ولیعصر(عج) این شهرستان اظهار کرد: بر اساس اصل 152 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر اساس نفی هر گونه سلطه‌جویی، سلطه‌پذیری، حفظ استقلال همه جانبه و تمامیت ارضی کشور، دفاع از حقوق همه مسلمانان و عدم تعهد در برابر قدرت‌های سلطه‌گر و روابط صلح‌آمیز متقابل با دولت‌های غیر محارب استوار شده است.

وی ادامه داد: بر اساس قانون اساسی هرگونه قرارداد که موجب سلطه بیگانه بر منابع طبیعی و اقتصادی فرهنگ و ارتش و دیگر شئون کشور شود، ممنوع است و هیچ کس نمی‌تواند پای قراردادی را امضا کند که موجب سلطه بیگانه بر منابع طبیعی و اقتصادی، فرهنگ و ارتش و دیگر شئون کشور شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد عجولانه دولت یازدهم در رفتن پای میز مذاکره با کشورهای موسوم به 1+5 تصریح کرد: در مدت زمان 20 ماه مذاکرات دولت آقای روحانی اتفاقی که در حال وقوع است، اتفاق خوشایندی نیست، متاسفانه دولت‌های غربی در حال طراحی یک بازی سریالی علیه ایران هستند که از این اصول ما را وادار به عدول و عقب‌نشینی کنند.

بیرانوند با بیان اینکه در 100 روز نخست دولت یازدهم به واسطه وعده‌ای که دولت داده بود، شتابزده وارد مذاکرات شدیم، افزود: وزیر خارجه ایران با ویلچر سر میز مذاکره رفت و دشمنان که آن طرف میز نشسته بودند از نیازی که به واسطه وعده‌ها ایجاد شده بود به شدت سوءاستفاده کرده و هرچه خواستند در ژنو به کشور ما تحمیل کردند.

وی ادامه داد: یک یا دو روز مانده به اعلام گزارش 100 روزه دولت روحانی این توافق نهایی شده و در ظاهر اظهار کردند که توافقی غیر الزام‌آور است، اما در آن توافق بود که سنگ بنای توافق لوزان بنا شد و توافقی که قرار است در آینده اتفاق بیفتد در آن قسمت اعظم ادعاهای غرب نسبت به ایران تبدیل به تعهد بین‌المللی شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انجام کار کارشناسی که نسبت به مفاد توافقی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بسیاری از دلواپسان و دوستان نظام اعتراضات خود را نسبت به مفاد توافقنامه اظهار کردند اما متاسفانه نسبت به انتقاد کسانی که دلسوز کشور بودند، نگاه صحیحی ایجاد نشد، حتی به انتقادات هم پاسخ داده نشد.

بیرانوند اضافه کرد: متن توافقنامه نوشته و منتشر شد، انتقادات بر مبنای متن توافقنامه بود، اما آنچه که پاسخ منتقدین بود، متاسفانه بیشتر ناسزاهایی از جمله "عده‌ای بی شناسنامه"، "عده‌ای قلیل"، "عده‌ای که با نتانیاهو همراه شده‌اند!" و "عده‌ای دلواپس" بود و دلواپسی به جرم و بیراهه کشاندن نظام تبدیل شد.

وی با تصریح بر اینکه هشدارها شنیده نشد، بلکه از تریبون‌های رسمی علیه منتقدان تهاجم شد، افزود: هیچگاه به متن انتقادهای منتقدین پاسخ داده نشد بلکه به شخصیت آنها حمله شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توافقنامه لوزان امتیازات بیشتری را به طرف غربی داده است، یادآور شد: هنگامی که مذاکرات به لوزان رسید در آنجا آنچه که توافق شد از توافق ژنو هم بدتر بود، یعنی عدول‌های بسیاری نسبت به توافق ژنو در آن صورت گرفته است به عنوان نمونه در توافقنامه ژنو آنها پذیرفته بودند، فردو مرکز غنی‌سازی بدون خروجی باشد، اما در بیانیه لوزان اظهار کردند، مرکزی غیر غنی‌سازی و تنها برای مطالعات فیزیکی باشد.

بیرانوند ادامه داد: در توافقنامه ژنو پذیرفته بودند که ایران تا پنج درصد حق غنی‌سازی دارد اما در لوزان این مقدار به کمتر از قبل یعنی سه و شش دهم درصد رسید.

وی با بیان اینکه مقدار و تعداد عدول‌ها در لوزان نسبت به ژنو زیاد است، تصریح کرد: پس از لوزان از ما خواستند بیش از 20 نفر ژنرال عرصه نظامی و عرصه علمی و هسته‌ای همچون دکتر شمخانی را در اختیار آنها برای بازجویی و مصاحبه قرار دهیم اما مشخص نیست، واکنش رئیس جمهور در احضار دبیر شورای امنیت ملی چیست، چراکه این توهین بزرگی به دولت و ملت ایران است، گرچه قبلا واکنشی نرم در این موضع شاهد بوده‌ایم.

بیرانوند با اشاره به اینکه مراحل اعتمادسازی ژاپن در جنگ جهانی دوم 50 سال به طول انجامید، افزود: قصد آمریکا از طولانی کردن این مرحله از مذاکرات به 15 سال این است که تصور می‌کنند در این مدت در راس نظام تغییراتی ایجاد می‌شود و نسل آنهایی که شعار آنها "انرژی هسته‌ای حق مسلم ما است" منقرض شده و با نسل بعدی می‌توان کنار آمد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در دانشگاه امام حسین(ع) در روز پاسدار خاطرنشان کرد: ایشان به شخصه وارد میدان شدند و در ابتدا دو جبهه حق و باطل را ترسیم و تاکید کردند که گفتمان نوین اسلامی و جهالت مدرن این دو گفتمان با هم آشتی‌پذیر نیستند.

بیرانوند یادآور شد: رهبر معظم انقلاب به صراحت فرمودند من اجازه نمی‌دهم، مراکز هسته‌ای را بازرسی کنند و به فرماندهان نظامی خطاب کردند که این یک دستور نظامی است و کسی حق ندارد، اجازه بدهد تا از مراکز هسته‌ای بازرسی کنند.

وی ساخت و تجهیز قایق‌های تندرو توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از ابزار مهم دفاع ایران دانست و افزود: این قایق‌های تندرو با سرعت تقریبی 150 کیلومتر در ساعت هرگونه تهدیدی را می‌توانند خنثی کرده و با بهره‌گیری از توان این قایق‌های تندرو هرگونه ناوی را می‌توان منهدم کرد، چراکه تندروترین قایقی که هم اکنون در اختیار ارتش‌های دنیا قرار دارد بر روی آب کمتر از صد کیلومتر سرعت حرکت دارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آزمایش موفقیت‌آمیز موشک‌های بالستیک سپاه در دهانه هرمز، عنوان کرد: دشمن امروز بسیار کنجکاو است که بداند چگونه به هزار دور در ثانیه در سانتریفیوژها رسیده‌ایم همه این‌ها را می‌خواهند از طریق بازرسی، نظارت و دسترسی به دست آورند.

انتهای پیام/2304/غ

94/03/16 - 09:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن