تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803274092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شأن رئيس جمهور فراتر از مخالفت با اجراي يك پروژه است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: شأن رئيس جمهور فراتر از مخالفت با اجراي يك پروژه است
استاندار اصفهان اخبار منتشر شده در خصوص مخالفت رئيس جمهور با راه‌اندازي خط ۲ مترو اصفهان را تكذيب كرد و افزود: شأن رئيس جمهور فراتر از اين است كه با راه اندازي يك پروژه مخالفت نمايند.
دكتر رسول زرگرپور در نشست خبري با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، به تشريح اقدامات استان در حوزه هاي مختلف، پرداخت .
افزايش تعداد نمايندگان استان در مجلس خبرگان رهبري
وي با اشاره به برگزاري دو انتخابات بزرگ، سرنوشت ساز و اثرگذار مجلس خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي در سال جاري، گفت: امسال سالي مهم و حياتي براي كشور است.
زرگرپور با بيان اينكه بايد تا پايان سال، يك فضاي توام با آرامش، امنيت و ثبات همراه با همدلي و همزباني و نشاط اجتماعي و سياسي در استان حكم فرما باشد، افزود: از همه ي جريانات سياسي، اجتماعي و مردم تقاضا دارم كه با تمام توان در برقراري اين آرامش و امنيت مساعدت كنند تا شاهد برگزاري انتخاباتي با شكوه، با ابهت و در صحت و سلامت مثال زدني باشيم.
استاندار اصفهان به تشكيل ستاد انتخابات استان اشاره كرد و افزود: معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندار بعنوان رئيس و مدير كل سياسي و انتخابات استان نيز بعنوان دبير اين استاد انتخاب شدند.
زرگرپور با بيان اينكه اين ستاد در ۱۰كميته ي كاري و ۵ گروه كارشناسي تشكيل شده است، اظهارداشت: فضاي انتخاباتي شهرستان ها به طور كامل رصد خواهد شد و اميدواريم كه آنچه در قانون و مقررات عنوان شده است توسط فعالان سياسي و كانديداهاي احتمالي رعايت شود و جو آرامي تا پايان سال در استان داشته باشيم.
وي اضافه كرد: بر اساس اعلام هيئت رئيسه ي مجلس خبرگان رهبري تعداد نمايندگان استان در اين مجلس از ۵ نفر به ۶ نفر افزايش يافته است و تعداد نمايندگان مجلس شوراي اسلامي نيز تاكنون جمعا ۲۰ نماينده در ۱۵ حوزه ي اصلي خواهدبود.
استاندار اصفهان افزود: در كنار اين دو انتخابات، يك انتخابات مياندوره اي شوراي اسلامي در ۳۰ روستا و همچنين شوراي اسلامي شهركامو جوشقان قالي برگزار خواهد شد.
احياي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان عملاً آغاز شد
رسول زرگرپور در ادامه به احياي سازمان مديريت و برنامه ريزي استان اشاره و اظهاركرد: اين سازمان در هفته ي گذشته با حكم سرپرستي مسعود صفاري پور عملاً احيا شد و مديريت آموزش و پژوهش و تحول اداري از استانداري جدا و به اين سازمان ملحق گرديد.
وي معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه ي منطقه اي را از جمله معاونت هايي بر شمرد كه به معاونت هاي استانداري اصفهان اضافه خواهد شد.
مشكلات ۱۲ واحد توليدي در كارگروه تسهيل و رفع موانع توليدي حل شد
استاندار اصفهان به تشكل كارگروه تسهيل و رفع موانع توليدي اشاره كرد و افزود: واحدهاي توليدي كه با مشكلات اقتصادي مواجه بودند در اين كارگروه مورد بررسي قرار خواهند گرفت و در دومين جلسه از اين كارگروه ۱۵ واحد توليدي مورد بررسي قرار گرفتند كه مشكلات پيش روي ۱۲واحد رفع گرديد.
مدير ارشد استان با بيان اينكه قسمت اعظم معضلات و مشكلات اين واحدها در استان قابل حل است، هدف از ايجاد اين كارگروه دربررسي مشكلات اقتصادي اين واحدها و تثبيت اشتغال موجود و ايجاد اشتغال جديد برشمرد.
توليد ۲۰۰ هزار تن گندم و جو در كشت پاييزه
وي در ادامه به وضعيت كشاورزي استان اشاره و تصريح كرد: با لطف وعنايت خداوند متعال وتدبير و مديريتي كه بر روي منابع آبي استان صورت گرفت امسال در حدود ۴۰ هزار هكتار از مزارع به كشت گندم و جو اختصاص يافت و برآورد كلي اين است كه تقريبا ۲۰۰ هزار تن گندم و جو در استان توليد شود كه اين آمار با توجه به خشكسالي سال هاي گذشته بسيار مطلوب است.
رسول زرگرپور با بيان اينكه اين اقدام خوشحالي و رضايت كشاورزان را به همراه داشت، افزود: كشاورزاني كه با توجه به خشكسالي وهمچنين سوء مديريت در اين بخش نتوانسته بودند در سال هاي گذشته اقدام به كشت كنند امسال توانستند كشت خوبي در حدود ۳ هزار ميليارد ريال داشته باشند و تمام تلاش مديريت استان بر اين است كه اين روند ادامه داشته باشد.
دستور رئيس جمهور بر عدم عبور مترو از زير ميدان نقش جهان
استاندار اصفهان اخبار منتشر شده در خصوص مخالفت رئيس جمهور با راه‌اندازي خط ۲ مترو اصفهان را تكذيب كرد و افزود: شأن رئيس جمهور بالاتر از اين است كه با راه اندازي يك پروژه مخالفت نمايند.
وي ادامه داد: در جلسه اي كه قبل از سفر رئيس جمهور با ايشان و اعضاي هيئت دولت برگزار شد، خط هاي مترو براي رئيس جمهور تشريح گرديد و ايشان عنوان نمودند كه سعي شود خط مترو از زير ميدان نقش جهان رد نشود.
زرگرپور با بيان بر اينكه رئيس جمهور بر اجراي اين خط تاكيد كردند، افزود: اين خط از ۴ قطعه تشكيل شده است كه تنها يك قطعه ي آن از زير ميدان نقش جهان رد شود كه با دستور مستقيم رئيس جمهور مسيرهاي جايگزين براي اين قطعه در نظر گرفته شد.
استاندار اصفهان اعلام نمود: در آينده ي نزديك كه بخشي از خط يك مترو افتتاح مي شود، كلنگ خط دو مترو نيز زده خواهد شد.
وي با تاكيد براينكه مديريت استان هم ملزم به حفظ ميراث فرهنگي و هم ملزم به توسعه ي شهر است، افزود: بايد اين دو ديدگاه به صورت مسالمت آميز جلو رود.
وي به خشكي رودخانه ي زاينده رود اشاره كرد و افزود: با توجه به اينكه رفتار رودخانه قابل پيش بيني نيست و در روزهاي اخير نيز برداشت هاي صورت گرفته كه بر ميزان نفوذ پذيري آب تاثير گذاشته است حداقل آبي براي جريان رودخانه ي زاينده رود در نظر گرفته شده كه به زودي و به مدت يكماه جاري خواهد شد.
رسول زرگرپور با تاكيد بر اينكه در اولين فرصت بايد بستر سازي رودخانه انجام شود، اظهار داشت: نبايد نفوذ پذيري در بخشي از رودخانه زياد باشد چرا كه اين امر برنامه ريزي براي جريان رودخانه را از بين خواهد برد.
مديريت فرسايشي به نفع توسعه ي اصفهان نيست/ بايد اين روند متوقف مي شد
وي در ادامه ضمن تقديروتجليل از اقدامات و زحمات ارزنده شهردار اصفهان در طول دوران خدمت، گفت: نظام شورايي يكي از افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي است و اعضاي شورا بر اساس قانون اختيار دارند كه در راستاي توسعه ي شهر و براي مردم شهردار را انتخاب و يا استيضاح نمايند.
مدير ارشد استان به تشريح روند استيضاح شهردار پرداخت و گفت: متاسفانه مديريت شهر در اصفهان در حال تبديل به يك مديريت فرسايشي بود و بايد در درجه ي اول براي مردم و سپس براي توسعه شهر و خود شهردار اين روند با ابقا و يا با استيضاح شهردار پايان مي يافت.
وي با تاكيد بر اينكه شهر يك موجود زنده است و نياز با كار و تلاش دارد، افزود: تنش هاي ايجاد شده منجر به كم كاري و عدم توسعه در شهر مي شد و تمام تلاش مديريت استان بر اين بود كه مديريت شهري را از اين وضعيت خارج نمايد.
استاندار اصفهان با بيان اينكه مديريت فرسايشي در حال حاضر متوقف شده است، عنوان نمود: خوشبختانه تابوي تذكر و سوال از شهردار شكسته شد و بايد تمام تلاش ها براين متمركز شود كه شهرداري با سابقه در مسائل شهري و اجرايي و داراي كارنامه ي قابل قبول در سطح ملي وهماهنگ با همه ي ارگان ها انتخاب شود.
زرگرپور با اشاره به اينكه شوراي شهر متعهد شده است كه تا اوايل هفته آينده شهردار را معرفي نمايد؛ اظهار داشت: اميدواريم كه اين تغييرات به نفع توسعه شهر و در شأن مردم بافرهنگ اصفهان باشد.


منبع : جوان آنلاين



تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن