تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا به تو پناه مى برم از اين كه باطل را بر حق ترجيح دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820133230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجازات احتمالی بابک زنجانی


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


صدور کیفرخواست؛
مجازات احتمالی بابک زنجانی
نامش با قراردادهای نفتی گره خورده است و می‌گویند در سخت‌ترین روزهای اقتصادی کشور هر آنچه توانسته از درآمدهای نفتی را به جیب زده است، اطلاعی هم از اینکه این درآمد‌ها در کجا پنهان یا سرمایه‌گذاری شده در دست نیست یا حداقل رسانه‌ها از این موضوع بی‌اطلاع هستند.



به گزارش جام نیوز، با گذشت ماه‌ها از زندانی شدن بابک زنجانی، هنوز تمامی دارایی‌هایش شناسایی نشده و اموال داخل ایران هم کفاف بدهی‌ها را نمی‌دهد و حتی کیفرخواست او هم به تازگی صادر شده است. هرچند شایعه‌های گوناگونی در رابطه با عناوین اتهامی وی در رسانه‌ها منتشر شده بود اما در نهایت سخنگوی دستگاه قضا مهم‌ترین اتهام وی را اخلال در نظام اقتصادی کشور عنوان کرد؛ اتهامی که از 5 تا 20 سال حبس به دنبال خواهد داشت، البته اگر متهم از نوع متهمان عادی باشد و اعمال خلاف قانونش در روند رسیدگی دادگاه افساد فی‌الارض شناخته نشود.

 

بابک زنجانی پرونده‌ای دارد با ابعاد بسیار پیچیده که فقط صدور کیفرخواست آن بیش از 16 ماه به طول انجامیده و اطلاعی از جزئیات آن در دست نیست. اینکه چه مدت زمان دادگاه وی به طول خواهد انجامید هم مشخص نیست. از سویی افکار عمومی در انتظار مجازات بابک زنجانی است و از سوی دیگر همکاری بابک زنجانی برای شناسایی اموال در حد انتظار دستگاه قضا نبوده است.  

ایسنا/110  



۲۰/۰۳/۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن