تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش تعداد زنان سرپرست خانوار در مازندران |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: افزایش تعداد زنان سرپرست خانوار در مازندران
کد خبر: ۵۰۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ - 10 June 2015


مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: تعداد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی مازندران 1.5 تا 2 درصد افزایش داشته است.

به گزارش ایسنا، سعید آرام با تایید افزایش آمار زنان سرپرست خانوار در مازندران بیان کرد: بهزیستی مازندران 11 هزار خانوار از زنان سرپرست خانوار نیازمند را از یک نفره تا 5 نفره تحت پوشش دارد.

وی افزود: 5 هزار و 800 خانوار از 50 تا 100 هزار تومان از بهزیستی مازندران مستمری دریافت می‌کنند.

مدیر کل بهزیستی مازندران با بیان اینکه آمار کل زنان سرپرست خانوار در اختیار مرکز آمار قرار دارد، تصریح کرد: آمار زنان سرپرست خانوار در بهزیستی مازندران فقط آمار زنان سرپرست خانواری که از نظر مالی دچار تنگنا هستند بوده و پیدا است آمار زنان سرپرست خانواری که از توان مالی برخوردارند و به هر دلیلی تحت پوشش این سازمان نیستند خارج از این آمار است.

وی افزود: تعداد زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی 1.5 تا 2 درصد افزایش داشته و طبق بررسی‌های انجام شده افزایش طلاق و افزایش زنانی که شوهرانشان به زندان رفته دو عامل اصلی این افزایش بوده است.

آرام با بیان اینکه در سال‌های گذشته زنانی که مردانشان از کار افتاده می‌شد تحت حمایت این سازمان بودند، اظهارکرد: به علت افزایش زنان مطلقه و زنانی که شوهرانشان به هر دلیلی در زندان بسر می‌برند بیشتر زنانی که شوهرانشان از کار افتاده بود را تحت پوشش این سازمان خارج و به جای آنها زنان مطلقه و زنانی که شوهرانشان در زندان است جایگزین شدند.

وی افزود: خدمات بهزیستی در بخش زنان سرپرست خانوار به خانوارهایی تعلق می‌گیرد که دچار فقر مالی بوده و از هیچ نهادی حمایت نمی‌شوند و بیمه تامین اجتماعی نیز نباشند می‌شود.

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: آمار طلاق در سال‌های 88 و 89 از 18 درصد در به 29 درصد رسیده و تعداد زنان مطلقه در 4 سال اخیر و نیز تعداد زنان همسر به زندان رفته تحت پوشش این سازمان تقریبا دو برابر شده است.

وی افزود: توصیه می‌کنیم خانواده‌هایی که احساس می‌کنند ممکن است کارشان به طلاق بکشد و از اختلاف خانوادگی رنج می‌برند پیش از اینکه اختلافات عمیق شود می‌توانند با شماره‌های 123 از 8 صبح تا 8 شب و شماره 1480 امکان حضوری از 8 صبح تا 8 شب و تماس تلفنی شبانه‌روزی از خدمات مشاوره‌ای این سازمان بهره‌مند شوند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 286]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن