تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 18 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1800518666




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استقبال از مدرسه فوتبال شهرداری همدان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: استقبال از مدرسه فوتبال شهرداری همدان خبرگزاری پانا: مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان؛ از استقبال خوب و چشمگیر علاقه مندان از مدارس فوتبال این باشگاه خبر داد.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۰ خرداد ساعت 11:52

خبرگزاری پانا+


به گزارش خبرگزاری پانا، امیرحسین اسكندریان گفت: مدرسه فوتبال باشگاه شهرداری در سال‌های اخیر توانسته عملكرد مناسبی داشته باشد
وی افزود: مجهز بودن مجموعه ورزشی شهرداری به زمین چمن اختصاصی و فضای مناسب برای فعالیت نونهالان و نوجوانان علاقه‌مند به رشته فوتبال باعث شده تا خانواده‌ها این باشگاه را برای اوقات فراغت خود انتخاب كنند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان اضافه كرد: از سال 87 كه مدارس فوتبال در باشگاه شهرداری همدان آغاز شده توانسته در كشف و پرورش استعدادهای فوتبال همدان نقش پررنگی ایفا كند.
وی ادامه داد: عنوان مدرسه نمونه كشوری كه طی چهار سال متوالی از 90 تا 93 به دست آمد به خاطر موفقیت مدرسه فوتبال شهرداری همدان است.
اسكندریان تصریح كرد: در سال گذشته بیش از 350 فوتبالیست نونهال و نوجوان در مدرسه فوتبال شهرداری، آموزش‌های ابتدایی این رشته را فرا گرفتند.
وی با اشاره به اینكه در سال گذشته بیش از 350 فوتبالیست نونهال و نوجوان در مدرسه فوتبال شهرداری، آموزش‌های ابتدایی این رشته را فرا گرفتند، یادآور شد: با وجود اینكه امتحانات مدارس به تازگی به اتمام رسیده، اما استقبال خانواده‌ها در تابستان امسال چشمگیر بوده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به اینكه امسال مدارس فوتبال در چهار رده سنی برپا می‌شود، گفت: افراد در رده سنی زیر 10 سال شامل متولدین 11 دی ماه 84 به بعد، زیر 11 سال شامل متولدین 11 دی ماه 83 به بعد، زیر 12 سال شامل متولدین 11 دی ماه 82 به بعد و زیر 13 سال شامل متولدین 11 دی ماه 81 به بعد می‌توانند در این كلاس‌ها نام‌نویسی كنند.

 وی در ادامه با اشاره به قهرمانی جوانان شهرداری همدان در مسابقات فوتبال 6 جانبه جام جوان افزود: رقابت‌های فوتبال 6 جانبه گرامیداشت هفته جوان با حضور تیم‌های جوانان باشگاه‌های علم و ادب، تالار وحدت، مرصاد، مهر، پاس و شهرداری همدان برگزار شد.
اسكندریان اظهار كرد: در پایان این رقابت‌ها تیم جوانان شهرداری همدان موفق شد در دیدار نهایی مقابل تیم مرصاد مریانج دو بر یك به پیروزی برسد.
 تركیب تیم جوانان شهرداری قهرمان مسابقات جام جوان را اشكان ناوه‌كش، احمد سلمانی، محسن همایی‌مراد، سعید یعقوبی، عرفان فتاحی، احمدرضا اصلانی، آرین مهری و محمدرضا اجاقی، محمدمهدی احمدی، علی عسگری، فرید حق‌شناس، محمد شریفی، علیرضا آزادی، امیرحسین معظمی، میلاد بغدادی، علی عاشورلو، احسان ترابی، حسام ریحانی، كسری قلی‌نژاد، امیرحسین پورقاسمی، محمدرضا فدایی، مهران حیدری، سیدامین ناصرالدینی، محمد كریمیان و علی‌اكبر خدابنده‌لویی، تشكیل دادند كه به سرمربیگری علی احمد فرخی‌مهر و مربیگری بابك اكبری و سرپرستی محمدرضا خانلر در این مسابقات حضور یافت.
ش













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن