تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818954578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنامه جديد اروپا براي اسرائيل


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۰:۱۹ق.ظ)
برنامه جديد اروپا براي اسرائيل موج - مقامات اتحاديه اروپا دستورالعمل‌هاي جديدي اعلام کرده اند که رژيم صهيونيستي را ملزم به برچسب‌زني بر کالاهاي توليدي در شهرک‌هاي کرانه باختري مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، يکي از مقام‌هاي اروپايي تصريح کرد که فدريکا موگريني، مسوول سياست خارجي اتحاديه اروپا، ماه گذشته به وزراي خارجه اروپايي گفته است که کار روي تنظيم مجموعه‌اي از دستورالعمل‌ها براي ملزم کردن رژيم صهيونيستي در برچسب زدن روي کالاهاي توليدي در شهرک‌هاي کرانه باختري رود اردن، در آينده نزديک پايان خواهد يافت.
اتحاديه اروپا از اسرائيل خواسته است تا روي کالاهاي توليد شده در شهرک‌هاي صهيونيستي کرانه باختري در صورتي که به کشورهاي اروپايي صادر مي‌شود، برچسب‌هاي خاصي بزند.
ادامه شهرک سازي نتانياهو در سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين، کاسه صبر رهبران اروپايي را لبريز کرده است. برخي کشورهاي اروپايي اخيرا دولت فلسطيني را به رسميت شناخته‌اند، هر چند اتحاديه اروپا اعلام کرده است که به رسميت شناختن دولت فلسطيني در چارچوب راه حل تشکيل دو دولت عملي خواهد بود.
نتانياهو در مبارزات انتخاباتي اخير اسرائيل، قول داده بود تا ساخت شهرک در بيت المقدس شرقي را ادامه دهد. اسرائيل اين مناطق را در سال 1967 ميلادي اشغال کرده است. اين اراضي هرگز از سوي جامعه بين المللي به رسميت شناخته نشده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن