تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):صدقه بلا را برطرف مى كند و مؤثرترينِ داروست. همچنين، قضاى حتمى را برمى گرداند و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820231187




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دفاتر خدمات زيارتي از پرداخت ماليات معاف شدند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئيس سازمان حج خبر داد؛
دفاتر خدمات زيارتي از پرداخت ماليات معاف شدند
رئيس سازمان حج و زيارت گفت: با تصويب مجلس شوراي اسلامي، دفاتر خدمات زيارتي سراسر كشور از پرداخت ماليات معاف شدند. از اين پس بر اساس بند «ز» ماده ۳۱ قانون رفع موانع توليد و ارتقاي نظام مالي كشور همه دفاتر خدمات زيارتي كه در خصوص اعزام زائران به عربستان، سوريه و عراق اقدام مي‌كنند، نسبت به درآمد اين سفرها صد در صد از پرداخت ماليات معاف هستند كه اين اقدام فرصت خوبي را براي دفاتر خدمات زيارتي كشور فراهم خواهد كرد.
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، سعيد اوحدي رئيس سازمان حج وزيارت گفت: موضوع معافيت مالياتي دفاتر خدمات زيارتي سراسر كشور بيش از ۵ سال از سوي سازمان حج و زيارت دنبال مي‌شد كه خوشبختانه اخيراً با همكاري خوب مجلس شوراي اسلامي اين قانون به تصويب رسيد.


وي افزود: از اين پس بر اساس بند "ز" ماده ۳۱ قانون رفع موانع توليد و ارتقاي نظام مالي كشور همه دفاتر خدمات زيارتي كه در خصوص اعزام زائران به عربستان، سوريه و عراق اقدام مي‌كنند، نسبت به درآمد اين سفرها صد در صد از پرداخت ماليات معاف هستند كه اين اقدام فرصت خوبي را براي دفاتر خدمات زيارتي كشور فراهم خواهد كرد.


رئيس سازمان حج و زيارت با بيان اينكه بند "ز" ماده ۳۱ در واقع جايگزين ماده ۱۳۲ قانون ماليات مستقيم كشور شد، تصریح کرد: اين قانون به تأييد شوراي محترم نگهبان رسيده و از هفته گذشته اين قانون ابلاغ شده است.


وي ضمن تقدير از همكاري كميسيون اقتصادي مجلس شوراي اسلامي و نمايندگان مردم در خانه ملت بيان كرد: اميدواريم با ابلاغي كه صورت گرفته، در آينده شاهد تعديل مناسبي در قيمت سفرهاي حج، عمره و اعتاب مقدسه باشيم.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

اشد مجازات ماموران خاطی/ ابلاغیه‌ای برای تفکیک شیعه و سنی تمتع نداشته‌ایم
تعیین سهمیه تمتع دست عربستان نیست
محاکمه دو پلیس سعودی قبل از ماه رمضان/ بررسی شرایط از سرگیری عمره بعد از صدور حکم




۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن