تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813064962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قایق حامل معصومه ابتکار واژگون شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
قایق حامل معصومه ابتکار واژگون شد
قایق حامل معصومه ابتکار واژگون شد یکی از قایق‌هایی که حامل 9 نفر از اعضای هیات اعزامی بود، کمی پس از حرکت به داخل آب واژگون شد .


به گزارش فرهنگ نیوز، یکی از قایق‌های حامل هیات اعزامی دولت به خوزستان، در تالاب هورالعظیم واژگون شد که خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و حال معصومه ابتکار نیز خوب است.این هیات صبح امروز پس از ورود به اهواز بلافاصله، عازم منطقه غرب استان و سپس بازدید از هورالعظیم شد.تالاب هورالعظیم به دنبال مصوبه بهمن‌ماه دولت یازدهم برای مقابله با گرد و غبار، شاهد حذف موانع ورود آب بوده و هیات اعزامی خواستار بازدید از مناطقی شد که آبگیری در آن صورت گرفته است اما یکی از قایق‌هایی که حامل 9 نفر از اعضای هیات اعزامی بود، کمی پس از حرکت به داخل آب واژگون شد که خوشبختانه کسی آسیب ندید و همه سرنشینان از جمله معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست سالم به ساحل برگشتند.

معاونین وزرای نفت، کشور، نیرو، بهداشت، معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع، معاون سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و رئیس سازمان هواشناسی در این سفر همراه هیات هستند.

در حال حاضر هیات به اهواز بازگشته و جلسه کمیته ملی گرد و غبار با حضور استاندار در استانداری تشکیل شده است.

در ادامه برنامه‌های امروز سفر یکروزه ابتکار به خوزستان، شورای حفاظت کیفی رودخانه کارون، کارگروه کاهش آلودگی هوای خوزستان و نشست با اصحاب رسانه، اساتید دانشگاه‌ها، نمایندگان سمن‌ها و HSE استان خوزستان برگزار خواهد شد.




94/3/19 - 14:06 - 2015-6-9 14:06:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن