تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به زيادى نماز و روزه و حج و احسان و مناجات شبانه مردم نگاه نكنيد، بلكه به راستگويى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819753201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم توانمندسازی سنگر روحانیان در کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سنندج؛
لزوم توانمندسازی سنگر روحانیان در کردستان
مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: برداشتن گام‌های اساسی جهت توانمندسازی سنگر روحانیان در کردستان باید جزو کارهای اساسی باشد.


به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از سنندج، حجت‌الاسلام علی‌اکبر نصرتی در نشست با جمعی از روحانیان شهرستان سقز گفت: بررسی مشکلات روحانیان و ارتقای جایگاه مرکز بزرگ اسلامی در سطح شهرستان‌ها از اولویت‌های سال‌جاری در استان است.


وی گفت: جایگاه روحانیت در کردستان ارزشمند و مردم کردستان همواره در کنار روحانیان حضوری پویای داشته‌اند.


وی با بیان اینکه نوع رفتار روحانیون در اقشار جوانان اثر دارد گفت: روحانیون باید در راستای ایجاد انگیزه در بین جوانان برای پرداختن بیشتر به مسائل دینی تلاش بیش از پیش داشته باشند.


وی بر ارتباط مرکز بزرگ اسلامی شهرستان‌ها با ادارات فرهنگی تاکید کرد و از روحانیان این شهرستان خواست در جهت ترویج فرهنگ عمومی تلاش بیشتری داشته باشند.


نصرتی افزود: در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور شبکه‌ای در دست طراحی است تا از طریق آن روحانیون بتوانند از مسائل و مشکلات مطلع و در جهت رفع آن با همفکری یکدیگر گام بردارند.


وی رسالت روحانیون را بسیار با اهمیت و خطیر توصیف کرد و گفت: باید در جهت توانمندسازی سنگر روحانیان گام‌های اساسی برداشته شود.


حجت‌الاسلام نصرتی در ادامه گفت: امروز گروه‌های تکفیری در صدد هستند که با تبلیغات سوء و افکار غیر اسلامی جوانان ما را در مسیر نادرست قرار دهند که در این راستا علمای دینی وظیفه خطیری بر عهده دارند.


نصرتی افزود: امروز دشمنان ما در تلاش هستند که جوانان و مردم ما را از مساجد که پایگاه دینی هستند دور کنند که در این راستا و برای خنثی کردن توطئه‌های آنان جامعه روحانیان رسالت خطیر و تاثیرگذاری دارند.


انتهای پیام/ز



اخبار مرتبط

کلرزنی 97 درصد آب کردستان
رعایت 85 درصدی الگوی مصرف مشترکان آب در بانه
امام جمعه سقز عمومیت یافتن گفتمان دینی و فرهنگی را در جامعه خواستار شد
اعمال محدودیت ترافیکی در مسیر سقز - مریوان به مدت دو روز
صرفه جویی یک میلیارد و 700 میلیون ریالی شرکت گاز کردستان




۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن