تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياران مهدى جوان‏اند و ميان‏سالى در ميان آنان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801702136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حضور مردم در انتخابات اثبات مشروعیت سیاسی نظام است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد:
حضور مردم در انتخابات اثبات مشروعیت سیاسی نظام است
معاون سیاسی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: انتخابات فرصتی برای گردش نخبگان و بازنگری مستمر ملت در صلاحیت صاحبان حکومت سیاسی و تصمیم گیران است.

حضور مردم در انتخابات اثبات مشروعیت سیاسی نظام است
به گزارش  خبرنگار شهری  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان تهران در نخستین نشست فرمانداران و مدیران ستاد انتخابات استان تهران که صبح امروز (سه شنبه) در سالن جلسات استانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت انتخابات در صیانت از کلیت جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: اگر انتخابات را از نظام جمهوری اسلامی بگیریم در واقع دموکراسی معنایی ندارد چرا که انتخابات نقش بسیار مهمی در صیانت از کلیت نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و ترکیبی از جمهوریت و اسلامیت است.


وی افزود: در بخش اعظم قانون اساسی ما باید این نکته را مورد توجه قرار دهیم که امور کشور با آراء مستقیم یا غیر مستقیم مردم انجام شود و نظر قانون اساسی نیز صراحتا این است که امور کشور و تصمیمات سیاسی از راس تا ذیل باید با نظر مردم اداره شود.


رئیس ستاد انتخابات استان تهران در ادامه تصریح کرد: آنچه قانون اساسی آن را به رسمیت شناخته، جمهوریت در کنار اسلامیت  کشور است و مردم جمهوری اسلامی را مبنای مدیریت کشور پذیرفته‌اند و امروز هر تلاش و اقدامی که در جهت پررنگ شدن یکی از این دو صورت می‌گیرد انحراف است.


چاوشی افزود: انتخابات یک فرصت است برای اینکه مردم بدون درگیری پای صندوق‌های رای به صورت شفاف نظر خود را بیان کنند و رای مردم در این زمینه بسیار تعیین کننده است و اگر ما بتوانیم مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم برای صیانت از نظام جمهوری اسلامی و همچنین اثبات مشروعیت سیاسی نظام گام مهمی را برداشتیم.


وی همچنین گفت: انتخابات باید وسیله‌ای برای همدلی، همزبانی و انسجام در سراسر کشور باشد و این امر بزرگترین خط بطلان برای این است که دشمنان می‌خواهند جمهوری اسلامی ایران را در انزوا قرار دهند.


چاوشی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای یادآور شد: هنر بزرگ نظام جمهوری اسلامی این است که قدرت‌های بزرگ هسته‌ای را کنار هم بنشانند و آن ها را وادار به گفت و گو کنند و با توجه به انتخابات مهم و سرنوشت ساز پیش رو مردم ایران نشان خواهند داد که این کشور دارای چه قدرت سیاسی است و نظر عده قلیلی از جریانات سیاسی جامعه که با صدای اکثریت ملت فاصله دارند قابل قبول نیست و اکثریت مردم کسانی هستند که پای صندوق‌های رای حضور دارند.


معاون سیاسی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان تهران در پایان گفت: انتخابات خبرگان رهبری عهده دار صیانت از جایگاه رفیع مقام رهبر معظم انقلاب و انتخابات شورای اسلامی صیانت از جمهوریت این نظام هستند و در این انتخابات نیز همانند انتخابات گذشته ملت بزرگ ایران نشان خواهند داد که جمهوری اسلامی از عهده مشکلات بر خواهد آمد و مخالفان این نظام نیز راهی جز منطق ندارند.


انتهای پیام/ 





اخبار مرتبط

کمیته‌ها و ستاد‌های اجتماعی استان تهران فعال شده‌اند
خلاء قانونی در برخورد با مشترکان پر مصرف داریم/ الزام همکاری شهرداری تهران در مقابله با بحران آب
از برخورد تحقیر آمیز با مردم پرهیز شود




۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن