تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820058427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حادثه مشهد باید ریشه یابی و بررسی شود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: حادثه مشهد باید ریشه یابی و بررسی شود
کد خبر: ۵۰۷۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵ - 08 June 2015


سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی در خصوص مرگ تعدادی از زائرین عربستانی در هتلی در مشهد گفت: این حادثه با توجه به اهمیت بین المللی و جایگاه مطلوب ایران از نظر امنیت در منطقه باید با دقت و جدیت ریشه یابی و پیگیری شود.

میرهادی قره‌سید رومیانی در گفتگو با خبرنگار خانه ملت با تاکید بر امنیت و ثبات ایران اسلامی در منطقه و جهان اظهار داشت: ایران اسلامی بالاترین و پایدارترین حد امنیت قرار دارد که این مساله در حضور پر تعداد زوار خارجی به کشورمان کاملا مشهود است. با توجه به این نکته، حادثه مشهد باید بطور دقیق ریشه یابی و بررسی شود تا ثبات و اقتدار امنیت ایران دچار آسیب نشود.

وی تصریح کرد:این اتفاق به هر شکل و نحو و هر عنوانی که در مشهد به وقوع پیوسته است باید از سوی یک گروه مجرب و فنی، مورد کارشناسی و ارزیابی قرار گیرد به وی‍ژه اینکه پای زائرینی در میان است که برای پابوسی امام رضا (ع) از کشور عربستان به ایران آمده اند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وقتی زوار خارجی با توجه به حرم امن الهی وارد اماکن زیارتی و مذهبی کشورمان می شود ما باید توجه و دقت نظر بیشتری در برقراری امنیت آنان انجام دهیم، چراکه ما مدعی آن هستیم که ایران امن‌ترین کشور منطقه و حتی جهان است.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی در پاسخ به این سوال که آیا مجلس اقدام خاصی در این خصوص انجام داده است یا خیر،‌گفت: تحقیقات وسیعی آغاز شده تا این اتفاق تلخ با دقت مورد بررسی قرار گیرد. البته باید این تحقیقات هر چه سریعتر به سرانجام برسد تا نتایج خوبی از آن بدست آمده و فرصت هرگونه سوء استفاده تبلیغاتی از دشمن و معاندان ایران اسلامی گرفته شود.

قره‌سید رومیانی در خاتمه خاطر نشان ساخت: ما باید با تحقیقات لازم و همچنین رسیدن به واقعیات این اتفاق به تمامی توریست های خارجی به ویژه زوار اماکن متبرکه و مذهبی کشورمان پیام حفظ و برقراری امنیت بدهیم و اثبات کنیم که ایران اسلامی همچون همیشه دارای امنیت و ثبات بالا برای تمامی مسافران داخلی و خارجی حرم امن الهی در مشهد مقدس و دیگر شهرهای مذهبی است.

به گفته دکتر عبدالله بهرامی رییس بیمارستان امام رضا (ع) مشهد زائران که در قالب تور زیارتی سیاحتی از عربستان به مشهد سفر کرده‌ بودند با علائم سرگیجه، تهوع و افت فشار خون به بیمارستان انتقال یافتند که متاسفانه تاکنون چهار نفر (سه کودک و یک نوجوان) فوت شدند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 112]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن