تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801705589




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام هویت ۲۶جانباخته حادثه جاده کندوان |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اعلام هویت ۲۶جانباخته حادثه جاده کندوان
هویت ۲۶ نفر از کشته شدگان سرنشینان اتوبوس حامل گردشگران عراقی در منطقه سیاه بیشه جاده چالوس اعلام شد.
کد خبر: ۵۰۵۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۷ - 04 June 2015




هویت ۲۶ نفر از کشته شدگان سرنشینان اتوبوس حامل گردشگران عراقی در منطقه سیاه بیشه جاده چالوس اعلام شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اتمام معاینه و صدور جواز دفن تعداد ۱۶ زن و ۱۰مرد کشته شده  حادثه سقوط اتوبوس در جاده چالوس افزود: با توجه به شدت حادثه امکان افزایش کشته‌شدگان از میان مصدومین اعزام شده به بیمارستان‌ها وجود دارد.

علی عباسی بیان داشت: سماء سعد محمود، محمد سبتی محمد، عماد عبدالمجید علی خیاط، زمن خظیر سماج، نداعبید ربیع، کفاء رشید تجیل، نورمحمد نوری، نورعبدالسلام حمید، نعبمه حسن عبد، کریم عباس حمود، بتول روی عبدالحسین، غفران محیسن عبود و منتهی خظیر سماج، تقی سلبم فرج، محمد اسماعیل حکمت، وسام موفق علی، رافع عبدالحمبد ناجی، سوسن حبیب یاس، لبلی هادی حسین، لقاء موسی شاکر، فاطمه حنتوش سلمان، عبدالرسول زهیر عبدالرسول، امیره عبدالحسین مهدی، میر فتح فائق حاتم، نقب سلیم نوح و مجید عسکری راننده ایرانی از جمله جانباختگان هستند.

ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه بعداز ظهر روز سه شنبه یک دستگاه اتوبوس حامل گردشگران عراقی که از نجف اشرف به قصد زیارت مشهد مقدس حرکت کرده بود و قصد داشت در بازگشت از طریق تهران به شمال ایران و سپس قم و در نهایت به نجف اشرف بازگردد به دره ای در منطقه سیاه بیشه جاده چالوس سقوط کرد که ۱۵ مجروح و ۲۶ کشته برجای گذاشت.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 174]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن