تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818808829




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مانور امنيت آغاز طرح هاي سالم سازي دريا در گيلان برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۴۹ب.ظ)
با حضور استاندار گيلان؛ مانور امنيت آغاز طرح هاي سالم سازي دريا در گيلان برگزار شد موج - رشت - طرح هاي سالمسازي دريا در گيلان با انجام مانور امنيت و ساماندهي سواحل از سوي نيروي انتظامي استان با حضور استاندار و ديگر دستگاه هاي مرتبط به طور رسمي آغاز شد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، محمد علي نجفي امروز در رزمايش امنيت و ساماندهي سواحل دريا که در ستاد فرماندهي انتظامي گيلان برگزار شد با اشاره به ورود 2 ميليون گردشگر در تعطيلات اخير گفت: در حالي که بيشتر اين گردشگران از سواحل استان استفاده کردند، اما؛ خوشبختانه غريق دريا نداشتيم.
وي افزود: اين در حالي است که در مدت مشابه سال 92، 13 نفر و سال گذشته 8 نفر در سواحل استان غرق شدند.
نجفي جايگاه گيلان را در بخش گردشگري جزو 6 استان برتر و در بخش پذيرش مسافر در رتبه هاي اول تا سوم عنوان و تصريح کرد: يکي از مهمترين مباحث در ايجاد اشتغال تقويت بخش گردشگري است که توسعه اين بخش منجر به کاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه مي شود.
نماينده عالي دولت در گيلان نيروي انتظامي را مظهر امنيت و آرامش در جامعه دانست و افزود: در گيلان که با حجم بالاي گردشگران با فرهنگ ها و قوميت هاي مختلف رو به روست انتظار مي رود نيروي انتظامي در کنار اجراي قانون و برقراري امنيت مظهر اخلاق و ادب باشد.
وي به سخنان رئيس جمهور در خصوص انجام وظايف مديران در محدوده حوزه مسووليت خود اشاره و خاطر نشان کرد: اگر هر يک از مسوولين وظايف خود را به طور صحيح به انجام برسانند علاوه بر تحقق اهداف قطعاً خداوند، مسوولين ذي ربط و مردم رضايت خواهند داشت.
رئيس شوراي تأمين استان با تقدير از مديران، عوامل و دست اندرکاران بخش ساماندهي سواحل استان گفت: بايد تلاش شود با امکانات رفاهي و فرهنگي که در کنار سواحل ايجاد مي گردد با رعايت مسائل ديني، ارزش هاي اخلاقي و فرهنگي حضور گسترده مسافران را در تعطيلات تابستان شاهد باشيم.
وي به پيش بيني جذب 20 ميليون گردشگر خارجي در ايران 1404 اشاره و ياد آور شد: با فراهم شدن زير ساخت ها براي سفر به ايران علاوه بر تحقق اهداف پيش بيني شده، گيلان سهم عمده‌اي در اين ميان خواهد داشت.
استاندار گام هاي دولت در تسريع اتمام ساخت آزاد راه قزوين - رشت و راه اندازي راه آهن در استان را در جذب گردشگر موثر دانست و افزود: امسال شاهد کاهش ترافيک در حمل و نقل ورودي و خروجي شهرهاي استان هستيم که پليس راهور نقش بسزايي در اين مسير داشته است.
وي ايجاد آرامش و آسايش لازم در بين همشهريان و هموطنان را از وظايف فرمانداران، شهرداران و مسوولين استان عنوان و خاطر نشان کرد: اين اقدامات به منظور حضور موثر دست اندرکاران با امکانات ابزاري مختلف براي بسترسازي و ايجاد زمينه هاي لازم استقبال از گردشگران و مسافران با احترام، مهرباني و اخلاق است.
سردار قائد رحمتي، فرماندهي انتظامي استان، نيز در اين مراسم گفت: مجموعه نيروي انتظامي با هماهنگي و همکاري تمامي دستگاه هاي مرتبط با اخلاقي پسنديده و قانونمند در طرح هاي سالم سازي دريا و تفرجگاه هاي استان حضور گسترده دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن