تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820799303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفاظت از محيط زيست نيازمند عزم و تلاش جدي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۸ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴۹ب.ظ)
امام جمعه قم: حفاظت از محيط زيست نيازمند عزم و تلاش جدي است موج - قم - توليت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: امروز حفظ و حراست از محيط زيست کشورمان، نيازمند عزم و تلاش جدي همه مسوولان و نهادهاي ذي ربط است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، امام جمعه قم در ديدار مدير کل و معاونين اداره کل محيط زيست به مناسبت هفته محيط زيست در سخناني گفت: قم از گذشته مورد عنايت اهل بيت عصمت و طهارت (ع) بوده و همواره به لحاظ علمي، تاريخي و سياسي در کانون توجهات قرار داشته است.
وي با بيان اينکه خدمتگزاران در شهر مقدس قم، در حقيقت خدمتگزار حرم اهل بيت(ع) هستند، خاطرنشان کرد: امروز همه مردم و مسوولان بايد براي رفع محروميت و مشکلات انباشته در استان تلاش کرده و از همه امکانات و ظرفيت ها در اين جهت استفاده کنند.
آيت الله سيد محمد سعيدي با اشاره به فرا رسيدن هفته محيط زيست، حفظ و حراست از اين موهبت هاي الهي را نيازمند عزم و تلاش جدي همه مسوولان و برنامه ريزي در اين جهت دانست و گفت: همه فعاليت ها و اقدامات در استان قم از جمله استقرار واحدهاي توليدي و صنعتي، علاوه بر عدم آلايندگي هاي زيست محيطي بايد هم راستا و مطابق با شأن و جايگاه اين خطه مقدس باشد.
مدير کل حفاظت محيط زيست استان قم نيز در اين ديدار گزارشي از اقدامات، برنامه ها و وضعيت محيط زيست استان ارايه کرد و گفت: استان قم به لحاظ زيست محيطي در هر دو حوزه طبيعي و انساني داراي ظرفيت ها و توانمندي هاي گسترده اي است که بايد مورد توجه مسوولان امر قرار داشته باشد.
سيد رحمان دانيالي با بيان اين که شهر مقدس قم با توجه به جايگاه علمي و معنوي در جهان تشيع، بايد عاري از آلودگي هاي زيست محيطي باشد، بر ضرورت برنامه ريزي جامع و منسجم و مشارکت تمامي دستگاه هاي اجرايي در اين جهت تاکيد کرد و گفت: قطعا علما و مراجع عظام تقليد و حوزه هاي علميه در تعميق و ترويج فرهنگ و اخلاق زيست محيطي در جامعه بسيار اثرگذار بوده و ما بايد از وجود با برکت ايشان براي رسيدن به اين مهم به خوبي بهره مند شويم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن