تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802809920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم آمریکا: مذاکرات ادامه یابد، تاسیسات هسته‌ای بمباران شود!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


بر اساس گزارش فوربس؛
مردم آمریکا: مذاکرات ادامه یابد، تاسیسات هسته‌ای بمباران شود!
«آیا شما با حمله اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران و تایید این موضوع توسط آمریکا موافقید؟...»



به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، پایگاه خبری شرکت رسانه ای آمریکایی فوربز (Forbes) با انتشار گزارشی به نظرسنجی موسسه تحقیقاتی "زاگبی" از مردم آمریکا در رابطه با برنامه هسته ای ایران پرداخت.     این گزارش تحت عنوان "آمریکایی ها در مورد ایران: مذاکرات حاضر را ادامه دهید اما به اسرائیل اجازه دهید تاسیسات [هسته ای ایران] را بمباران کند" منتشر شده است.     در این گزارش آمده است: «بر اساس نظرسنجی تحلیلی اخیر موسسه زاگبی، افکار عمومی در مورد مذاکرات هسته ای ایران، سیگنال های مخلوطی را به اوباما و کنگره ارائه می دهد.»     در این نظرسنجی ابتدا در مورد دو گزینه زیر سئوال شده است: «مذاکرات حاضر بین قدرت های جهانی و ایران را ادامه دهید و در ازای لغو تدریجی بسیاری از تحریم های جاری ایران، توسعه هسته ای این کشور تا 10 سال بوسیله سازمان ملل محدود شده و اجازه بازرسی های مکرر سازمان ملل داده شود.   و یا؛   مذاکرات جاری را متوقف کنید و نظام تحریم ها را سخت تر کنید تا زمانی که ایران توسعه هسته ای خود را متوقف کند، حتی اگر این کار برای آمریکا به معنای از دست دادن حمایت کشورهایی مانند فرانسه، آلمان و انگلیس در این موضوع باشد.»     این پایگاه آمریکایی در ادامه نوشت: «در مجموع، رویکرد صلح آمیز و دیپلماتیک با کسب 42 درصد آراء، در این نظر سنجی رای اول را آورده است. در حالی که 32 درصد نیز به گزینه تهاجمی تر رای داده و بقیه افراد نیز نظر قطعی نداشته اند.  
نکته جذابی در این نظرسنجی نیز وجود دارد. مردها بیشتر از خانوم ها به مسیر دیپلماتیک علاقه نشان داده اند. 48 درصد از مردها به مسیر دیپلماتیک، 36 درصد به راه حل تهاجمی تر رای داده و مابقی نیز نظر قطعی نداشته اند. در حالی که 36 درصد از خانوم ها به ادامه مذاکرات، 28 درصد به پایان مذاکرات رای داده و دیگران نیز رای قطعی نداشته اند.»   در ادامه این گزارش با اشاره به این که انتخاب مسیر دیپلماتیک توسط مردم آمریکا به علت خسته شدن آن ها از ورود آمریکا به جنگ است، به سئوال دیگری که در این نظرسنجی مطرح شده اشاره شده است:     «آیا شما با حمله اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران و تایید این موضوع توسط آمریکا موافقید؟»     فوربس در این رابطه نوشت: «آمریکایی هایی که در این نظرسنجی شرکت کرده اند تقریبا با ضریب 2 به 1، حمله اسرائیل را تایید می کنند؛ 45 درصد رای موافق، 23 درصد رای مخالف و 32 درصد نیز نظر خاصی نداشته اند. در این میان جمهوری خواهان حمله را با ضریب 4 به 1 (59 درصد در مقابل 15 درصد) تایید کرده اند، آمار دموکرات ها 36 درصد موافق در مقابل 28 درصد مخالف بوده و رای دهندگان مستقل (که به هیچ کدام از این دو حزب وابسته نیستند) نیز 42 درصد با حمله موافق و 25 درصد مخالف بوده اند.»     در انتهای این گزارش در جمع بندی موارد فوق آمده است: «از این گزارش می توان نتیجه گرفت که آمریکایی ها از دیپلماسی فعال حمایت می کنند؛ آن ها از جنگ خسته شده اند و می خواهند ایالات متحده را از گزند آسیب دور نگه دارند. اما همچنین می توان دریافت که در صورت وجود راه حل نظامی سریعتری برای حل این مشکل، آن ها موافقند که اسرائیل آن را انجام دهد.»      

  506  



۱۸/۰۳/۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن