تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819637018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعاليت تالارهاي گفت و گوي قرآني با مشارکت بانوان طلبه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۱۲ب.ظ)
فعاليت تالارهاي گفت و گوي قرآني با مشارکت بانوان طلبه موج - قم - مدير پرورشي حوزه‌هاي علميه خواهران از فعاليت سه تالار گفت و گوي قرآني با مشارکت بانوان طلبه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير پرورشي حوزه‌هاي علميه خواهران گفت: اين تالارها در فضاي مجازي در موضوع‌هاي اخلاق و تربيت، زن و خانواده و مهدويت تشکيل شده است و شرکت‌کنندگان در آنها طلاب خواهر و کادر، اساتيد و کارکنان حوزه‌هاي علميه خواهران هستند.
وي زمان هفتگي تشکيل اين تالارها را يکشنبه‌ها از ساعت 16 تا 18 براي تالار اخلاق و تربيت و يکشنبه‌ها از ساعت 17 تا 19 براي تالار زن و خانواده و مهدويت ذکر کرد و ادامه داد: در اين تالارها علاوه بر ارتباط متني ميان شرکت‌کنندگان، امکان ارتباط صوتي نيز فراهم است و مي‌توان ارتباط کنفرانسي يک به چند نفر و ارتباط تک به تک برقرار کرد.
حجت‌الاسلام سيدحسن حسيني‌پناه با اشاره به اينکه اساتيدي از سوي معاونت فرهنگي تبليغي حوزه‌هاي علميه خواهران به صورت متمرکز در اين تالارها حضور دارند، اظهار کرد: هر تالار علاوه بر يک استاد که به ارائه بحث مي‌پردازد، داراي يک نفر پشتيبان است که خلاصه مباحث را زيرنويس مي‌کند و تالار را اداره مي‌کند.
وي با اشاره به اينکه اين تالارها به صورت برخط تشکيل مي‌شوند، افزود: فايل ضبط شده و متن ارائه شده در اين تالارها براي طلابي که موفق به شرکت در آنها نشده‌اند قابل ارائه است و اين دسته از طلاب با ارسال پيامک به سامانه 3000214466 درخواست خود را براي استفاده از محتواي ارائه ‌شده ارسال مي‌کنند تا در مراجعه بعدي به تالار براي آنها پخش شود.
حجت‌الاسلام حسيني‌پناه اهداف راه‌اندازي اين تالارهاي قرآني را شامل فعال‌سازي طلاب جهت ايفاي نقش موثر در فضاي مجازي، ترويج مباحث قرآني در اين فضا، تاثيرگذاري برفضاي مجازي، پاسخگويي به مسائل مطرح در ذهن مخاطبان، توليد محتواي علمي (نتايج گفت و گوها)، ايجاد روحيه هم‌افزايي و مشارکت علمي در بين شرکت‌کنندگان، فراهم آمدن امکان شناخت و تحليل مسائل و دغدغه‌هاي خواهران حوزوي و شناسايي توانمندي شرکت کنندگان در تالار برشمرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن