تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819496163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگیری 103 مواد فروش در عملیات شبانه


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
دستگیری 103 مواد فروش در عملیات شبانه
دستگیری 103 مواد فروش در عملیات شبانه رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۱۰۳ مواد فروش و جمع‌آوری ۶۰۰ معتاد خیابانی در عملیات شب گذشته خبرداد.


به گزارش فرهنگ نیوز، سردار ساجدی‌نیا در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور، گفت: شب گذشته 103 نفر مواد فروش دستگیر شدند و بیش از نیم تن مواد نیز کشف شد.وی همچنین از جمع‌آوری 600 معتاد خیابانی در عملیات شب گذشته خبرداد و گفت: خوشبختانه مسئولین کمپ‌ها را آماده کرده‌اند و در حال حاضر 1600 نفر به ظرفیت کمپ‌ها اضافه شده است.

سردار ساجدی‌نیا در خصوص اینکه پلیس پایتخت گفته بود در صورت تامین کمپ طی 24 ساعت تهران پاکسازی می‌شود، افزود: در حال حاضر بیش از 12 هزار معتاد متحاجر در پایتخت وجود دارد و به محض آمادگی ظرفیت سر قول خود هستیم و 24 ساعته تهران را پاکسازی می‌کنیم.

رئیس پلیس پایتخت در خصوص اینکه مصوبه شورای شهر مبنی بر ممنوعیت موتور سیکلت‌های بنزینی به منطقه 12 و بازار، اینکه چه تبعاتی دارد و با حقوق شهروندی متناقض است، اظهارداشت: طرح انضباط اجتماعی از امروز در منطقه 12 کلید خورده و ما در این طرح حقوق شهروندی را هم در نظر می‌گیریم ضمن اینکه شهرداری و سایر ارگانها در همین مسیر گام بر می‌دارند.

سردار ساجدی‌نیا درخصوص برخورد با مراکز تتو و خالکوبی‌ هم، گفت: پلیس در صورت حکم مرجع قضایی اقدام به شناسایی و برخورد با این مراکز می‌کند و با توجه به اینکه وزارت بهداشت گفته که این مراکز غیر قانونی است به طور قطع ما با آنها برخورد می‌کنیم.




94/3/17 - 10:53 - 2015-6-7 10:53:53





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن