تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى‏انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820369470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت رشوه به فیفا با دستور رییس‌جمهور آفریقای جنوبی


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



پرداخت رشوه به فیفا با دستور رییس‌جمهور آفریقای جنوبی
وزیر ورزش آفریقای جنوبی فاش کرد این خود تابو امبکی، رئیس جمهور سابق این کشور بود که تصمیم گرفت برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۱۰ به کونکاکاف، اتحادیه فوتبال کارائیب، آمریکای شمالی و مرکزی، ۱۰ میلیون دلار پرداخت شود.
روز نو : وزیر ورزش آفریقای جنوبی فاش کرد این خود تابو امبکی، رئیس جمهور سابق این کشور بود که تصمیم گرفت برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۱۰ به کونکاکاف، اتحادیه فوتبال کارائیب، آمریکای شمالی و مرکزی، ۱۰ میلیون دلار پرداخت شود.
به گفته دادستانی آمریکا این پول، رشوه به یکی از مقامات فیفا بوده است.
فیکیله امبالولا در حالی در این باره حرف زده که تنها دو روز پیش (چهارشنبه ) در یک کنفرانس خبری گفته بود: آفریقای جنوبی «به طور مشخص» این اتهام را رد می‌کند.
وی تاکید کرد که این پول برای کمک به برنامه‌ای تأیید شده برای توسعه فوتبال در منطقه کارائیب پرداخت شده است.
اما ساعاتی پیش گزارش شد نامه‌ای که رئیس اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی نوشته است به اتهامات مربوط به پرداخت رشوه توسط مقامات این کشور برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۱۰ اعتبار بیشتری می بخشد.
نامه‌ای که اخیرا درز شده، از سوی دنی جوردان، رئیس وقت اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی و با امضای او خطاب به جروم والک، دبیر‌کل فیفا نوشته شده است.
در بخشی از این نامه که سه هفته پیش از اولین نوبت پرداخت نوشته شده است، به گفتگویی با وزیر امور خارجه آفریقای جنوبی اشاره شده و بر اساس آن گفتگو پیشنهاد شده که پول به طور غیر مستقیم انتقال یابد.
دیگر مقامات آفریقای جنوبی اتهام پرداخت ۱۰ میلیون دلار رشوه برای کسب میزبانی جام جهانی ۲۰۱۰ را که در تحقیقات مقام‌های آمریکایی درباره فساد در فدراسیون بین‌المللی فوتبال مطرح شده بود، رد کردند




تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن