تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدبخت‏ترين مردم پادشاهانند و خوشبخت‏ترين مردم كسى است كه با مردم بزرگوار معاشرت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805032954




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور: تهدیدهای دشمنان نمی‌تواند ما را نسبت به اهدافمان سست کند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:
تهدیدهای دشمنان نمی‌تواند ما را نسبت به اهدافمان سست کند
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: نه تهدیدهای دشمنان و نه فریب‌های آنان نمی‌تواند ما را نسبت به اهدافمان سست کند. این مملکت در سخت‌ترین شرایط روی پای خود ایستاده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است.

خبرگزاری فارس: تهدیدهای دشمنان نمی‌تواند ما را نسبت به اهدافمان سست کند



به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلین سیدرضا تقوی ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای 15 خرداد که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و شهروندان متدین منطقه در محل یادمان این شهدای گرانقدر در جنوب تهران برگزار شد، در وصف مقام شامخ شهدا اظهار داشت: کسانی به شهادت می‌رسند که از نفس به عقل و از نفسانیت به شرعیت، ایمان، تقوا و نورانیت و از ظلم به عدل و از محدوده شیطانی به صحنه نورانی حضرت رحمان هجرت کنند.
وی افزود: اینجا میقاتی است که برای رسیدن به کعبه دوست باید خود را سبک کنی و محرم شوی. نیت کنی و لبیک‌گویان در حرم یار قدم بگذاری تا به کعبه مقصود برسی. این صحنه، صحنه عشق است. در واقع از صحنه  جهاد باید عبور کرد تا بتوان به این نقطه رسید. اینجا منزل شهادت است. جایی است که فرشتگان با طبقی از نور بر شهید سلام می‌کنند و او را به اوج می‌برند و هر کسی لیاقت قدم گذاشتن در این مسیر را ندارد. تنها مهاجران الی‌الله و شهیدان می‌توانند به این نقطه برسند.
حجت‌الاسلام تقوی در ادامه یادآور شد: آن‌ها کسانی بودند که با یک اشاره امام و ولی امرشان این زیبایی‌ها را خلق کردند و استقلال، آزادی، عزت و فضیلت امروز ما همه و همه از برکت خون شهداست. آن‌ها به ما می‌آموزند که محکم بایستیم و فریب دشمنان را نخوریم. پیام شهدا این است هوشیار و هوشمند باشید و نگذارید دشمنان زیاده‌خواه و سلطه‌گر ارزش‌هایی که با خون ما به وجود آمده، به غارت ببرند.
وی با اشاره به مظلومیت شهدای 15 خرداد خاطرنشان کرد: مقام و منزلت این شهدا والاتر است چراکه این شهدا آغازگر بودند. برای شناخت هر انقلابی باید دانست که این انقلاب از لحاظ زمانی و مکانی از کجا آغاز شده، رهبری و محور انقلاب کیست و شعارهای آن کدام است؟
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور یادآور شد: انقلاب ما در دوم فروردین 42 هم‌زمان با 25 شوال و سالروز شهادت امام صادق (ع) رئیس مکتب شیعه و در مدرسه فیضیه قم به عنوان قلب قم که حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) در آن واقع شده، جرقه خورده است.
وی در ادامه به جنایت‌های رژیم طاغوت در این مراسم و سپس سخنرانی امام خمینی (ره) و خطاب قرار دادن مبلغان و هیئت‌های مذهبی و اوج گرفتن شور انقلابی در مراسم‌های محرم و عاشورا اشاره کرد و افزود: پس از دستگیری امام در 12 محرم، مردم جنوب شهر تهران که درود بر آنان باد اولین کسانی بودند، پیام امام (ره) را لبیک گفتند. در واقع مردم این منطقه با همه مناطق فرق دارند و شما از اولی‌ها هستید و خداوند مرحوم طیب رضایی را که نقش برجسته‌ای در هدایت هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری داشت را رحمت کند.
حجت‌الاسلام تقوی به فریبکاری‌های دشمنان در انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: نه تهدیدهای دشمنان و نه فریب‌های آنان نمی‌تواند ما را نسبت به اهدافمان سست کند. این مملکت در سخت‌ترین شرایط روی پای خود ایستاده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است. البته مشکلاتی هم وجود داشته، اما بر سر ارزش‌ها نباید معامله کرد.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور یادآور شد: این ایام که مصادف با آغاز رهبری رهبر شجاع و با بصیرت و فرزانه است ما با وصل به ولایت، پیروی از پیام شهدا و پشتیبانی از ولایت فقیه ایستاده‌ایم. چون انقلاب ما انقلاب ولایت و انقلاب عاشوراست.
وی در پایان از مسئولان انقلابی و علاقمند این منطقه که با برگزاری این قبیل مراسم‌ها در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان ایستاده‌اند تقدیر و تشکر کرد. آیت‌الله وحید گلپایگانی نماینده ولی فقیه در جنوب شرق تهران نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد به عنوان موتور محرکه انقلاب اسلامی گفت: شهدا زنده‌اند و پاینده و مرگ برای آن‌ها وجود ندارد.
وی همچنین بر لزوم ساخت بنایی مناسب و در خور شان شهدای 15 خرداد تاکید و تصریح کرد: خوشبختانه شهردار منطقه با ساخت بنایی مناسب برای یادبود شهیدان 15 خرداد موافقت کرده است و امیدوارم تا سال آینده بنایی مناسب در این محل ساخته شود.
گفتنی است، مسئولان و دیگر حاضران در مراسم در پایان مزار شهدای 15 خرداد را گلباران کردند. انتهای پیام/2462/ک40

94/03/16 - 13:09





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 289]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن