تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821033639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلمان عامل تأثیرگذار در افزایش کیفیت آموزش هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معلمان عامل تأثیرگذار در افزایش کیفیت آموزش هستند خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش مازندران دراولین جلسه شورای تحلیل و بررسی محتوا گفت: جهت افزایش کیفیت آموزش و منابع آموزشی، معلمان یکی از اصلی ترین مؤلفه هایی هستند که باید دخیل باشند.
۱۳۹۴ شنبه ۱۶ خرداد ساعت 11:22

خبرگزاری پانا+ جلسه شورای تحلیل و بررسی محتوا+آموزش و پرورش+مازندران

به گزارش خبرنگار پانا سیدعلی قاسمی در این نشست گفت: بهترین برنامه برای اجرای سند تحول بنیادین تحقق برنامه درسی ملی است و معلم باید بتواند توانمندی علمی، نگرشی و ذهنی دانش آموزان را تغییر دهد.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: جشنواره تولید محتوای الکترونیکی باید در کیفیت بخشی آموزشی و پرورشی نقش آفرینی نماید و آثار برتر تولید شده باید به نحو مقتضی وارد جریان آموزش شده، توسط گروه های آموزشی، معلمان و دانش آموزان مورد استفاده قرار گیرد.
وی در بحث ارزیابی و داوری آثار و محتوای تولید شده، رعایت حقوق تولیدکنندگان آثار را تأکید نموده که تا حقی از کسی ضایع نگردد.
قاسمی در موضوع اعتباربخشی نیز گفت: جهت افزایش کیفیت آموزش و منابع آموزشی، اصلی ترین مؤلفه هایی که باید دخیل باشند معلمان و سپس انجمن های علمی می باشند که در این راستا گروه بررسی محتوای آموزشی و پرورشی می تواند با ایجاد ارتباط قوی با گروه های ذکر شده و استفاده از ظرفیت افراد توانمند نقش آفرینی کند.
محمد قنبری معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی نیز ضمن ابراز خرسندی از مشارکت حداکثری فرهنگیان و دانش آموزان در جشنواره تولید محتوای الکترونیکی از نظر کمی و کیفی، نسبت به انتخاب اعضا کارگروه اعتباربخشی یاد آور شدند که افراد باید در زمینه ی معیارها و شرایط از نظر محتوایی ، اجرایی و یاد گیرنده توانمندی داشته باشند.
معاون پژوهش و برنامه ریزی همچنین گزارشی از نحوه ی عملکرد گروه در طرح اعتبار بخشی هنر پایه پنجم ابتدایی، ریاضی پایه نهم و چگونگی انجام مراحل ارزیابی پایانی اثرات تولید شده شهرستان و منطقه در هشتمین جشنواره تولید محتوای الکترونیکی ارائه نمودند.
وی اظهار داشت: در جشنواره تولید محتوا که از 12 آذر 93 با ارسال شیوه نامه جشنواره به کلیه شهرستان و منطقه استان کلید خورد، در مجموع 26 هزار و 113 اثر از دو گروه (فرهنگیان و دانش آموزان) تولید شده که با رشد 99 % نسبت به سال قبل از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بوده و در مجموع 10% آثار تولید شده به دبیرخانه جشنواره (گروه بررسی محتوا) ارسال شده که باید این آثار توسط دو کمیته (فنی و محتوایی) ارزیابی نهایی گردد.          
 
   
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن