تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820608353




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهران گرمتر می شود


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین:

تهران گرمتر می شود کارشناس سازمان هواشناسی از گرمتر شدن تهران، افزایش ابر و بارش رگبار در شمال و مرکز ایران همچنین تشکیل گرد و غبار و نفوذ آن به داخل کشور خبر داد.
 

امین حسین نقشینه گفت : از بعداز ظهر امروز برای مناطق شمال غرب، سواحل شمال، دامنه های البرز غربی و مرکزی، دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی تا اوایل شب افزایش ابر، وزش باد و در برخی نقاط هم رگبار و رعد و برق پیش بینی می کنیم و انتظار داریم شدت ناپایداری ها در استان های اردبیل و زنجان باشد. وی درباره شرایط جوی شنبه و یکشنبه نیز گفت: فردا شنبه هم بارش های جوی پراکنده در دامنه های البرز مرکزی و در ساعات بعد از ظهر رگبار و رعد و برق در زاگرس مرکزی و جنوبی تداوم می یابد. در روز یکشنبه نیز با نفوذ جریانات شمالی روی سواحل شمالی کشور کاهش نسبی دما برای سواحل و بارش باران روی دریای خزر را خواهیم داشت، ضمن اینکه دریا مواج می شود. وی درباره شرایط جوی سایر بخش های کشور گفت: بارش های پراکنده در نقاط شمال شرقی و جنوب شرقی در بعدازظهر امروز رخ می دهد و وزش باد شدید را در شمال شرق و جنوب شرق پیش بینی می کنیم، همچنین انتظار داریم باد و گرد و خاک در این مناطق رخ دهد و بادهای شدید لحظه ای را امروز بعدازظهر در استان های البرز، سمنان، قزوین، قم و مرکزی خواهیم داشت که انتظار داریم یکشنبه هم همین شرایط تکرار شود. این کارشناس هواشناسی از تشکیل گرد و غبار روی کشور عراق و اثر این پدیده بر کاهش دید در نواحی غربی کشور خبر داد. نقشینه درباره شرایط جوی تهران و دمای پایتخت گفت: فردا و پس فردا در برخی ساعات انتظار رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید را برای تهران انتظار داریم. دمای امروز تهران 37 درجه، فردا شنبه 38 و در روز یکشنبه به 39 درجه سانتیگراد می رسد.(خبرگزاری صدا وسیما)


 


جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 20:30





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن