تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815615326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انقلاب اسلامی ما ماهیتاً عقیدتی و مکتبی است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
انقلاب اسلامی ما ماهیتاً عقیدتی و مکتبی است
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور گفت: انقلاب اسلامی انقلابی کاملاً مکتبی است و آرمان های چنین انقلابی به ما اجازه نمی دهد که فریب دشمن را بخوریم و در مقابل آن ها به هر صورتی کوتاه بیاییم.

انقلاب اسلامی ما ماهیتاً عقیدتی و مکتبی است
حجت الاسلام و المسلمین "سید رضا تقوی" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حادثه 15 خرداد 1342 آن را نقطه آغاز انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب اسلامی ما از حوزه های علمیه و به ویژه از مدرسه فیضیه قم شروع شد. همچنین این انقلاب با کمک حسینیه ها و هیئات مذهبی روح و جان گرفت. در منشأ انقلاب اسلامی حادثه عظیم عاشورا بوده است و همه این موارد دلالت بر مکتبی بودن، مذهبی بودن و عقیدتی بودن این انقلاب است.


وی شهدای 15 خرداد 1342 را مصداق بارز والسابقون السابقون أولئك المقربون دانست و گفت: جان بر کف بودن، آگاهی بر زمان و ضرورت های حرکت انقلابی برای استکبارستیزی و حاکم کردن ارزش های الهی از بارزترین ویژگی های این شهدا بود.


حجت الاسلام تقوی افزود: رهبر قبلی و فعلی انقلاب اسلامی هر دو فقیه جامع الشرایط، مرجع تقلید و مجتهد آگاه، عادل و با بصیرت هستند و ما ملت ایران ایستادگی در برابر دشمنان را از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری آموخته ایم و به همین دلیل هرگز در برابر سلطه گران و مستکبران عالم سر خم نخواهیم کرد.


وی در ادامه تصریح کرد: همه مسائل را نباید به مذاکرات هسته ای گره زد زیرا ما تجربه 8 سال دفاع مقدس و مبارزه با دشمنان تا بن دندان مسلح را در کارنامه داریم و ثابت کردیم که با همه فشارها، تهدیدها و کمبودها بر سر مواضع و آرمان های عقیدتی و انقلابی خود ایستاده ایم.


رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در کشور در پایان تصریح کرد: امروز آرمان های والای امام خمینی و انقلاب اسلامی از مرزهای ایران عبور کرده و به سراسر دنیا پراکنده شده است که نمونه های بارز جنبش های عدالت خواه، آزادی طلب، مردمی و انقلابی را در بسیاری از نقاط جهان شاهد هستیم اما متأسفانه دشمنان ما این مهم را درک نکرده اند و به خیال باطل خود سعی در تجهیز و تقویت وهابیت تکفیری دارند در حالی که وهابیون تکفیری نه تنها مسلمان نیستند بلکه نمونه بارز درک نادرست از مقتضیات اسلامی هستند و به یاری خداوند به زودی شاهد در هم پیچیده شدن طومار وهابیت و صهیونیسم جهانی خواهیم بود.


انتهای پیام/






۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن