تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820785926




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمالوندی: بدون تحریم یا با تحریم مسیر انقلاب رو به جلو خواهد بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران؛
کمالوندی: بدون تحریم یا با تحریم مسیر انقلاب رو به جلو خواهد بود
سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان گفت: ما با وجود موانع، پیشرفت‌های خوبی داشتیم و در حوزه هسته‌ای اعتقاد ما این است که با برداشتن این موانع پیشرفت‌ها مضاعف شود و در حوزه‌های مختلف هسته‌ای و غیرهسته‌ای خصوصا حوزه اقتصادی بتوانیم گشایش ایجاد کنیم.

من همیشه خوش‌بین بوده‌ام و خوش‌بین هستم چیزی که واقعا بخواهیم و اراده بکنیم می‌توانیم این را از امام یاد گرفته‌ام
"بهروز کمالوندی" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با اشاره به این سخن از حضرت امام خمینی(ره) که "اگر شما بخواهید می‌توانید" اظهار داشت: ما امروز تصمیم گرفته‌ایم که برای فعالیت‌های هسته‌ای فضا را باز کنیم و موانع بین‌المللی که بی‌جهت برایمان تعبیه کرذند را برداریم.

وی ادامه داد: ما با وجود موانع، پیشرفت‌های خوبی داشتیم و در حوزه هسته‌ای اعتقاد ما این است که با برداشتن این موانع پیشرفت‌ها مضاعف شود و در حوزه‌های مختلف هسته‌ای و غیرهسته‌ای خصوصا حوزه اقتصادی بتوانیم گشایش ایجاد کنیم.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی کشورمان تصریح کرد:  مبنا را بر این نگذاشتیم که تحریم‌ها برداشته شود و بعد ادامه دهیم بلکه به نحوی برنامه‌ریزی در صنعت هسته‌ای کردیم که بتوانیم برنامه‌ها را صرف نظر از اینکه تحریم‌ها برداشته شود یا نه، به خوبی ادامه دهیم. سناریو در نظر گرفته شده برای همه شرایط پیش‌بینی شده است.

کمالوندی افزود: با توجه به جریان توفنده انقلاب ایران، این مسیر‌، مسیری است که بدون تحریم یا با تحریم با عزم راسخ رو به جلو خواهد بود، اعتقاد دارم طرف مقابل بعد از 35 سال تحریم، فهمیده زبان زور به جمهوری اسلامی ایران تأثیری ندارد و مطرح کردن این گزینه‌های مختلف بدون پشتوانه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در جایگاه خوب و با انسجام داخلی قوی قرار دارد و رمز قدرت جمهوری اسلامی ایران   اعتقاد به ارزش‌های انقلابی است که باعث می‌شود به ما انرژی مضاعف دهد.

 
انتهای پیام/




اخبار مرتبط

تکرار یک جمله در گزارش‌های آژانس/ جاسوسی "استرلینگ" تله‌ای برای ایران/ ارتباط تلفنی صالحی با محل مذاکرات در صورت لزوم
مذاکرات به نتیجه می‌رسد/ اعتراض ایران به آژانس پیرامون PMD
ایران آرمان‌های دفاع از مظلوم را سرلوحه خود قرار داده است




۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن