تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 5 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوانات. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1797709380




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی در بازار


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
قیمت خودروهای پرتیراژ داخلی در بازار




زمزمه ورود خودروهای جدید به بازار، قیمت خودروهای قدیمی را اندکی کاهش داده؛ اگرچه قیمت خودروهای تازه‌وارد بالا است و قشر متوسط جامعه قدرت خرید آنها را ندارند اما به هرحال، بر بازار تاثیر گذاشته است.





خبرگزاری مهر: زمزمه ورود خودروهای جدید به بازار، قیمت خودروهای قدیمی را اندکی کاهش داده؛ اگرچه قیمت خودروهای تازه‌وارد بالا است و قشر متوسط جامعه قدرت خرید آنها را ندارند اما به هرحال، بر بازار تاثیر گذاشته است.

زمزمه ورود برخی از انواع خودرو از سوی دو غول خودروسازی ایران به بازار، قیمت انواع خودروهایی را که در گذشته تولید می‌شده‌اند و بازار به نوعی چشمش به دیدن آنها عادت کرده است، را کاهش داده و آنگونه که فعالان بازار خودرو می‌گویند، همین زمزمه ورود تازه‌واردها به بازار خودروی ایران عاملی شده تا قیمت اندکی در بازار کاهش یابد. اگرچه قشر متوسط جامعه قدرت خرید این خودروها را ندارند، اما به هرحال توانسته اند با زمزمه‌های ورود خود، بازار را تحت تاثیر قرار دهند.

هفته قبل بود که خبر از فروش فوری و پیش‌فروش رنوی کپچر در بازار ایران شنیده شد و از سوی دیگر، خبر از تولید ساندرو خودروی دیگر رنو در بازار ایران به گوش می‌رسد که مذاکرات آن انجام شده است، اما شاید ورود برخی خودروهای خارجی که در ایران مونتاژ می شوند نیز به بازار اندکی قیمتها را کاهش داده است.

اما به هرحال، فعالان بازار می‌گویند که بازار در انتظار ورود خودروهای جدید با ظاهری متفاوت تر از قبل است که این امر خود توانسته اندکی بازار را تکان دهد، چراکه برخی به فکر فروش خودروی خود و خرید خودروهای جدید افتاده اند.

در عین حال، برخی دیگر می‌گویند که هرچقدر به فصل اوج مسافرتهای تابستانی نزدیک می‌شویم، نه تنها بازار به روال هر ساله جنب و جوشی را به خود نمی بیند بلکه متقاضیان فروش خودرو بسیار بیش از خریداران خودرو هستند و بنابراین این امر، تداوم رکود را نگران کننده تر می‌کند.

به هرحال بازار امسال کمی متفاوت تر از سالهای قبل است و از سوی دیگر، خودروسازن ماموریت یافته اند که به شدت تیراژ تولید را بالا برند، اما سوال اینجا است که این افزایش تیراژ، آیا مشتریانی هم خواهند داشت؟ به هرحال باید دید که در هفته های آینده، چه وضعیتی پیش روی بازار خودرو قرار می گیرد.

قیمت انواع خودروهای داخلی در بازار

هم اکنون قیمت هر دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس در بازار آزاد ۲۸ میلیون و ۹۰۰هزار تومان، هر دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ دوگانه سوز ۳۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، هر دستگاه پژو ۴۰۵ اس‌ال‌ایکس، ۳۰میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پژو پارس سال ۳۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، پارس دوگانه سوز ۳۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و پارس اتومات دو ایربگ نیز ۴۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

همچنین هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۲در بازار ۳۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ تیپ ۵ در بازار ۳۴میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، پژو ۲۰۶ صندوقدار V۸ معادل ۳۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، رانا ۳۲میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، تندر ۹۰ ای۲ معادل ۴۲میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، تندر ۹۰ اتومات ای۲ معادل ۵۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، سمند SE معادل ۲۷میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، سمند LX معادل ۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سمند EF۷ نیز ۳۰میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. همچنین قیمت هر دستگاه رنو کپچر نیز ۱۰۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در کارخانه است.

بررسی های میدانی مهر نشانگر این است که قیمت هر دستگاه پراید ۱۱۱ معادل ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۱ معادل ۲۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، پراید ۱۳۲ معادل ۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پراید ۱۴۱ معادل ۱۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، تیبا ۲۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و تیبا هاچ بک نیز ۲۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر دستگاه خودروی آریو با گیربکس دستی ۴۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، آریو با گیربکس اتوماتیک ۵۶ میلیون تومان، کیا سراتو ۱۶۰۰ دنده‌ای ۷۴ میلیون تومان، کیا سراتو ۱۸۰۰ اتومات ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. خودروی برلیانس نیز ۹۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان فروخته می شود.






تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن