تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814597569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دسترسی مدیریت شده به معنای بازرسی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: دسترسی مدیریت شده به معنای بازرسی نیست


عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران تاکید کرد:این نکته را بارها توضیح داده ام، بازرسی و بازدید از مراکز نظامی و مراکز غیرنظامی فرق نمی کند، در مراکز غیرهسته ای نیز، چنین چیزی را قبول نمی کنیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سیدعباس عراقچی درباره این دور از مذاکرات گفت: پیشرفت های زیادی در خصوص متن نهایی به دست آمده است، اما همچنان کار سخت و دشواری در پیش رو داریم.
وی صبح امروز برای از سرگیری مذاکرات هسته ای وارد وین شد و تصریح کرد: این دور از مذاکرات، ادامه گفتگوهای قبلی در خصوص نگارش متون توافق هسته ای است.
سید عباس عراقچی افزود: گفتگو ها در رابطه با بحث هسته ای و بحث تحریم ها پیگیری می شود و موضوعات دیگر در ادامه گفتگوهای قبلی خواهد بود.
وی در پاسخ به سوالی درباره سخنان نماینده روسیه مبنی بر رو به پایان بودن تنظیم متن توافق جامع  هسته ای گفت: به هرحال ما پیشرفت های زیادی در خصوص متن نهایی داشتیم و در خصوص پیوست های آن، هنوز پیشرفت ها به میزان مطلوبی نبوده است و کار ادامه دارد.
معاون وزیر امور خارجه ایران افزود: چند هفته وقت داریم و امیدوار هستیم که بتوانیم در موعد مقرر و یا حتی زودتر این کار سخت و پیچیده را انجام دهیم. آنچه در قالب پروتکل الحاقی مطرح است، بحث دسترسی مدیریت شده به این مراکز است.
عراقچی در بخش دیگری از سخنان خود، درباره چگونگی دسترسی بازرسین به مراکز هسته ای و نظامی تصریح کرد: دسترسی مدیریت شده، یک روال مشخصی است که کشورهای دیگر هم در دادن اجازه دسترسی به بازرسین آژانس به مراکز غیرهسته ای خودشان اجرا می کنند. اما در این باره قوانین و محدودیت هایی وجود دارد که رعایت می شود؛ این از نظر ما به معنای بازدید و یا بازرسی نیست.
عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران، تاکید کرد: در این قالب در حال تنظیم قواعدی در توافق نهایی هستیم و  بحث ها ادامه دارد و هنوز درباره هیچ چیز توافق نشده واگر توافق شود که پروتکل الحاقی اجرا شود، به عنوان بخشی از توافق نهایی، دسترسی هایی که در قالب پروتکل الحاقی داده می شود، دسترسی هایی مدیریت شده  است.
 پیش از این نماینده روسیه گفته بود، بازرسی و بازدید از مراکز نظامی ایران غیرقانونی است.


پنج شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن