تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821084215




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی خطوط جدید تولید گوی و ماسوره در کرج


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: راه اندازی خطوط جدید تولید گوی و ماسوره در کرج


خطوط جدید آلیاژسازی و تولید گوی و ماسوره در پژوهشگاه مواد و انرژی کرج افتتاح شد. برای راه اندازی این خط تولید بیش از ۶ میلیارد ریال هزینه شده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، پژوهشگاه مواد و انرژی استان البرز، آلیاژی از نقره را برای خیمه گاه کربلا تولید می کند که ضمن حفظ براق بودن از سیاه شدن آن به مرور زمان جلوگیری می کند و آنتی باکتریال است.
رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی کرج گفت: خط  تولید ساخت گوی و ماسوره، تولید نورد و ورق با  استفاده از آلیاژ جدید، خط تولید آبکاری نقره روی مس و خط پولیش کاری نهایی گوی و ماسوره و ورق با آلیاز نقره  جدید  از جمله خطوطی بود که امروز در این پژوهشگاه به بهره برداری رسید.
هادوی افزود: مواد اولیه تولید گوی و ماسوره و  ورق های  تولیدی با آلیاژ جدید را ستاد بازسازی عتبات عالیات تامین می کند.
وی با بیان اینکه این پژوهشگاه موضوعات فناوری و مواد آلیاژی  آن  را  تامین  می کند  گفت: 2 تن گوی، ماسوره و ورق با آلیاژ نقره جدید به زودی برای استفاده در عتبات عالیات تحویل ستاد بازسازی عتبات عالیات خواهد شد.
مهمترین ویژگی این گوی و ماسوره ها و ورق های تولیدی آنتی باکتریال بودن، مقاوم بودن به خوردگی، کدر نشدن آن و نداشتن زیان در تماس با بدن است.
قرار است از این آلیاژ جدید درتولید صنایع دستی نیز استفاده  شود که این اتفاق می تواند به بالابردن کیفیت و صادرات صنایع دستی کمک  بکند.
معاون هنری و صنعتی ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز با بیان اینکه 45 طرح با 30 میلیارد تومان هزینه در ستاد بازسازی عتبات عالیات در دست اجراست گفت: ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) با 220 هزار مترمربع زیربنا، صحن عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س)، ساخت گنبد مامین جوادین، مرتفع سازی  گنبد حرم امام حسین (ع)، طلاکاری گنبد ایوان حضرت علی (ع) و ضریح حبیب بن مظاهر (ع) از جمله  طرح های در دست اجراست و بیشتر این طرح ها از طریق کمک های مردمی ساخته می شود.
دانلود  

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن