تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815449745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صندوق شوراي توانبخشي در بخش کهک راه اندازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۰ق.ظ)
مدير کل بهزيستي قم: صندوق شوراي توانبخشي در بخش کهک راه اندازي شد موج - قم - مدير کل بهزيستي قم از راه اندازي صندوق شوراي توانبخشي مبتني بر جامعه در بخش کهک خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير کل بهزيستي قم در افتتاحيه اين مراسم، هدف از افتتاح اين صندوق را اجراي خدمات حمايتي به مددجويان عنوان کرد و گفت: به منظور خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر بهزيستي به توانخواهان روستايي، و با هدف مشارکت مسوولين و افراد خير در رونق بخشيدن به اين عمل خداپسندانه، براي اولين بار در بخش کهک، صندوق شوراي توانبخشي مبتني بر جامعه افتتاح شد تا مددجويان شناسايي شده اين بخش، بتوانند از طريق اين صندوق، خدمات حمايتي دريافت نمايند.
وي همکاري بخشداري، دهياري ها و حمايت خيرين و افراد نيکوکار را در رونق بخشيدن به اين صندوق، مهم تلقي کرد و گفت: بهزيستي يک سازمان خدمت رسان است و حضور خيرين و افراد نيکوکار و همکاري و هم ياري مسوولين مي تواند ما را در رسيدن به اهداف مان کمک نمايد.
رضا سليقه به تشريح اهداف حوزه توانبخشي بهزيستي اشاره کرد وگفت: توانمندسازي جسمي، فرهنگي و اجتماعي معلولين، ارائه خدمات توانبخشي حرفه اي، ارائه خدمات توانبخشي اجتماعي، ارائه خدمات توانبخشي آموزشي و ارائه خدمات توانبخشي مبتني بر جامعه، از اهداف بهزيستي مي باشد که توانبخشي مبتني بر جامعه توانسته عملکرد قابل قبولي در شناسايي و خدمت رساني به معلولين در سطح روستاها انجام دهد.
وي از شناسايي يک هزار و 987 نفر معلول در روستاها خبر داد و گفت: اين تعداد معلول، توسط تسهيل گران محلي و مياني شناسائي شده اند که بعد از تشکيل پرونده به اين عزيزان ارائه خدمت مي شود.
در ادامه اين مراسم، با همکاري مسوولين محلي و خيرين و مشارکت بهزيستي استان، هزينه سفر 33 مددجو جهت اعزام به مشهد مقدس در دستور کار قرار گرفت.
همچنين مبلغ 90 ميليون ريال از جانب خيرين به صندوق شورا اهدا شد و مبلغ 12 ميليون ريال نيز جهت تهيه پوشينه مددجويان، اهدا شد.
در پايان اين مراسم سليقه به 10 نفر از مددجويان نيازمند وعده اعطاي وام 20 ميليون ريالي را داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن