تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820926543




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرین خبر درباره تأثیر سوخت تک نرخی روی قیمت جابه‌جایی مسافر


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: آخرین خبر درباره تأثیر سوخت تک نرخی روی قیمت جابه‌جایی مسافر
مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری اعلام کرد که با هماهنگی‌هایی که با انجمن‌های صنفی رانندگان جاده‌ای صورت گرفت قرار است هیچ گونه افزایش قیمتی در هزینه جابه‌جایی مسافران در مقطع کنونی نداشته باشیم.
به گزارش نامه نیوز محسن حاجی اسماعیلی  درباره تأثیر افزایش نرخ سوخت بر روی قیمت جابه‌جایی مسافر با ناوگان عمومی جاده‌ای کشور گفت: با هماهنگی‌هایی که با انجمن‌های صنفی در این خصوص صورت گرفته آن‌ها درخواستی برای افزایش قیمت ارائه نخواهند کرد.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور تأکید کرد: انجمن‌های صنفی مسافر و به تبع آن رانندگان جاده‌ای با این تصمیم منطقی خود شعار امسال را عملی و محقق کرده‌اند.


وی با یادآوری اینکه هرگونه افزایش قیمت حمل و نقل در شرایط کنونی اثر روانی در پی دارد ادامه داد: ثبات نرخ جابه‌جایی مسافر در این شرایط از ضروریات بود که این مهم با کمک رانندگان در حال محقق شدن است.


حاجی اسماعیلی با بیان اینکه این افزایش نرخ سوخت تأثیر ناچیز و اندکی بروی هزینه‌ها حمل دارد٬ گفت: این هزینه‌ها از سوی خود رانندگان مدیریت می‌شود و افزایش قیمتی وجود نخواهد داشت.


مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در صورتی که مردم افزایش قیمتی را مشاهده کردند٬ می‌توانند با سامانه 141 تماس برقرار کنند و  موارد اعتراضی خود را از این طریق به مسئولان مربوط اطلاع دهند.


پیش از این داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفته بود طبق محاسباتی که همکاران ما انجام داده‌اند افزایش قیمت گازوئیل تأثیر مستقیم ۲ درصدی در حمل و نقل مسافر خواهد داشت و اگر تأثیر تورمی غیر مستقیم افزایش نرخ حامل‌های انرژی را نیز در این بخش محاسبه کنیم این تأثیر کمتر از ۳ درصد خواهد شد.






۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن