تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819105441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ولایتی:ایران در کنار مظلومان جهان می‌ایستد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ولایتی:ایران در کنار مظلومان جهان می‌ایستد
ولایتی:ایران در کنار مظلومان جهان می‌ایستد رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصحلت نظام با اشاره به حمایت ایران از مظلومان جهان گفت: دیدارهای متقابل مسئولان ایرانی با مسئولان کشورهای منطقه حکایت از انسجام روبه‌رشد امت مسلمانان است.


به گزارش فرهنگ نیوز، علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصحلت نظام عصر امروز دوشنبه 11 خردادماه در حاشیه دیدار خود با جهاد الحام رئیس مجلس سوریه گفت: حضور رئیس مجلس سوریه در ایران حکایت از آن دارد که نمایندگان مردم سوریه در کنار دولت و ملت پهلو به پهلو و شانه به شانه علیه تروریسم مبارزه می‌کند.
 
وی ادامه داد: آنچه اکنون پس از جنگ در منطقه اتفاق افتاده از لبنان آغاز شد و به فلسطین ادامه پیدا کرد و ما در جنگ‌های 16 روزه و 33 روزه علیه مقاومت اسلامی لبنان، جنگ 22روزه، 8 روزه و 51 روزه علیه ملت فلسطین، جنگ 4 ساله علیه سوریه که حلقه و رشته اصلی مقاومت علیه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هستند، و ادامه آن علیه دولت که دموکراتیک و ملت شجاع عراق و پس از آن در یمن شاهد بودیم حاکی از توطئه فراگیر و عمیقی از طرف آمریکا و متعهدان غربی آنان صهیونیست‌ها و مرتجعین منطقه دارد.
 
ولایتی تصریح کرد:‌ آنها  دست به دست هم داده‌اند تا زنجیره مقاومت را بشکنند و محیط امنی را برای رژیم صهیونیستی ایجاد کنند که این خواب تعبیر نخواهد شد.
 
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصحلت نظام با اشاره به دیدار خود با رئیس مجلس سوریه اظهار داشت: همانطور که در جلسه نیز به آن اشاره کردم، ما شاهد فرازونشیب‌هایی در جنگ هستیم اما مطمئنیم که با عزم راسخ دولت و ملت سوریه که در انتخابات اخیر توسط مردم مجدداً انتخاب شدند و امروز اطمینان مردم سوریه به بشار اسد بیش از گذشته است و به اوج خود رسیده، با کمال درایت و استواری در مقابل صهیونیست‌ها و تروریست‌های داعشی و غیر داعشی می‌ایستند همانطور که تاکنون ایستاده‌اند.
 
ولایتی ادامه داد: شما شاهدید که تروریست‌ها هر چه در عراق تلاش می‌کنند، توسط دولت و ملت عراق رشته می‌شود و ملت یمن نیز بیش از دو ماه است که زیر بمباران وحشیانه رژیم سعودی تحمل می‌کنند.
 
وی تصریح کرد:‌ جمهوری اسلامی ایران همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند در کنار مظلومان جهان اسلام به ویژه منطقه آسیای غربی و شمال آفریقا ایستاده است و می‌دانید که سرانجام پیروزی با حق است.
 
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصحلت نظام با اشاره به دیدار مسئولان ایرانی با مسئولان کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: دیدارهای متقابل مسئولان ایرانی با مسئولان سوری، عراقی، لبنانی، یمنی حکایت از ارتباط منسجم و برادرانه بین ملت‌های دارای تمدن عمیق منطقه دارد که همگی حکایت از انسجام روبه‌رشد امت مسلمانان است.




94/3/11 - 22:35 - 2015-6-1 22:35:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن