تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802533177




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخريب‌كنندگان تهران در دهه 70 امروز طلبكار شده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تخريب‌كنندگان تهران در دهه 70 امروز طلبكار شده‌اند
آنهايي كه در دهه 70 همه فضاي سبز تهران را به تخريب كشاندند، امروز مطالبه‌گر فضاي سبز شده‌اند! اگر شما صداقت داشتيد، چرا در دهه 70 كه مسئوليت داشتيد، كاري نكرديد؟ مشاهده كنيد كه در آن زمان با جمعيت‌پذيري شهر، فضاي سبز و مسئله آب چه كردند؟


آنهايي كه در دهه 70 همه فضاي سبز تهران را به تخريب كشاندند، امروز مطالبه‌گر فضاي سبز شده‌اند! اگر شما صداقت داشتيد، چرا در دهه 70 كه مسئوليت داشتيد، كاري نكرديد؟ مشاهده كنيد كه در آن زمان با جمعيت‌پذيري شهر، فضاي سبز و مسئله آب چه كردند؟
محمدباقر قاليباف، شهردار تهران در آئين افتتاح نهمين كنفرانس ملي روز جهاني محيط زيست كه در تالار چمران دانشكده فني دانشگاه تهران برگزار شد، خطاب به دانشجويان و كارشناسان گفت: من بايد براي 10‌سال گذشته در تهران پاسخگو باشم كه با فضاي سبز چه كرده‌ام. بنابراين اول از من شروع كنيد و توضيح بخواهيد، اما نه در فضاهاي سياسي و بداخلاقي بلكه كاملاً با يك كار منطقي و علمي اين مطالبه را دنبال كنيد. اين موارد مي‌تواند كشور را اصلاح كند و ما را نجات دهد.  وي افزود: در حوزه فضاي سبز يك كار مطالعاتي انجام دهيد، به گونه‌اي كه 10 شهر بزرگ كشور را در دهه گذشته با تهران مقايسه كنيد و ببينيد فضاي سبز در 10 سال گذشته چقدر بوده و امروز چقدر است؟ از اول سال 84 تا 94 را مقايسه كنيد و در ادامه ببينيد كه تهران در دهه 70 با فضاي سبز چه كرده و در دهه 80 چه اتفاقي افتاده است؟
شهردار تهران تصريح كرد: گاهي اوقات در نگاه اول شاهد هستيم كه بعضي افراد پيشنهادات و طرح‌هايي را براي حل مشكل آلودگي هوا ارائه مي‌دهند و عدد و رقم‌هاي نجومي مالي درخواست مي‌كنند. اين در حالي است كه در حل مشكل آلودگي هوا مسئله مالي موضوع سوم است، چراكه پيش از آن بايد به مديريت در كار و همچنين اصلاح ساختارهاي طول و دراز، بي‌خاصيت، ناكارآمد و پرهزينه پرداخت.
وي گفت: با تجربه‌اي كه در اين سي و اندي سال در نقاط مختلف كسب كرده‌ام، معتقدم اولين چالش ما در كشور چالش مديريتي است. اگر امروز از من سؤال كنيد كه مهم‌ترين چالش شهر تهران چيست، حتماً عنوان مي‌كنم كه چالش اصلي ما در شهر آلودگي هوا است، اما براي حل آلودگي هوا در تهران مهم‌ترين چالش ما چالش مديريتي است چراكه ما مشكل كاركردي و ساختاري داريم.
وي عنوان داشت: در بعضي موضوعات در حوزه كاركردي و ساختاري، اين فرآيند‌ها در واقع عصاره و برآيند كارآمدي يك تشكيلات و سيستم اداري و اجرايي را نشان مي‌دهد. در نظام‌هاي اداري و اجرايي بعضي موضوعات قله هستند، يعني مي‌توان با اين موضوعات نسبت به كارآمدي آن سيستم اداري و اجرايي قضاوت كرد.
شهردار تهران با بيان اينكه براي ارزيابي نظام‌هاي اداري و تشخيص كارآمدي آنها سه موضوع اصلي وجود دارد، گفت: مديريت بحران، انضباط اجتماعي و محيط زيست سه مؤلفه اصلي براي ارزيابي كارآمدي نظام اداري هستند.  وي افزود: ما در حوزه نوشتن برنامه‌ها دچار اشكال نيستيم، چراكه هر كدام از برنامه‌هاي پنج‌ساله‌اي كه در طول بيست و پنج سال گذشته نوشته شده، برنامه‌هاي خوبي بوده‌اند اما اين برنامه‌ها روي كاغذ باقي مانده است.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن