تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814776940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی از کشورهای به اصطلاح اسلامی پیمانکار رژیم صهیونیستی در منطقه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مصطفوی در همایش بین‌المللی امام خمینی ، فلسطین و مقاومت
برخی از کشورهای به اصطلاح اسلامی پیمانکار رژیم صهیونیستی در منطقه هستند
دبیر کل اتحادیه سازمان‌های غیر دولتی حمایت از حقوق ملت فلسطین گفت: رژیم صهیونیستی که در منطقه از مقاومت شکست خورده قدرت نظامی خود را از دست داده و متأسفانه برخی از کشورهای به اصطلاح اسلامی پیمانکار رژیم صهیونیستی در منطقه هستند.
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران زهرا مصطفوی دبیر کل اتحادیه سازمان‌های غیر دولتی حمایت از حقوق ملت فلسطین در همایش بین‌المللی امام خمینی، فلسطین و مقاومت که در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد اظهار داشت: رژیم صهیونیستی که در منطقه از مقاومت شکست خورده قدرت نظامی خود را از دست داده و متأسفانه برخی از کشورهای به اصطلاح اسلامی پیمانکار رژیم صهیونیستی در منطقه هستند.


وی با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در منطقه ادامه داد: امروز خوشحالیم که رهبری همچون امام محکم و استوار در مقابل دشمن ایستاده و از ارمان های امام دفاع می‌کند.

مصطفوی گفت: امروز در عراق ارتجاع منطقه و سلطه گران غربی به رهبری آمریکا و انگلیس و با ابزار بعثی‌ها تلاش می‌کنند تا از ملت عراق انتقام بگیرند و بیش از 14 گروه تروریستی داخلی و خارجی با عناصر بعثی تلاش می‌کنند عراق را تجزیه و به کشورهای کوچک‌تر تجزیه کنند.

دبیر کل اتحادیه سازمان‌های غیر دولتی حمایت از حقوق ملت فلسطین با اشاره به تحولات سوریه عنوان داشت کشور سوریه شاید تنها کشوری است که تاوان شکست‌های غرب از انقلاب‌های مردمی را در منطقه تقبل می‌کند که امروزه مورد تجاوز گروه های تروریستی چند ملیتی قرار گرفته که به مقاومت و ایستادگی خود ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به تجاوز عربستان سعودی به یمن خاطر نشان کرد: یمن فقیرترین کشور عربی است که در معرض تجاوز پولدارترین کشور عربی قرار گرفته و جهان بدون عدالت یک جنگ بی رحم است.

انتهای پیام/






۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن