تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسد نمى ورزد، و منافق حسد مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812974944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکيد بر تعامل با پليس راهور در کاهش سرقت با استفاده از تکنولوژي روز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۱ب.ظ)
تاکيد بر تعامل با پليس راهور در کاهش سرقت با استفاده از تکنولوژي روز موج - رئيس پليس آگاهي نيروي انتظامي بر تعامل با پليس راهنمايي و رانندگي در راستاي کاهش سرقت با استفاده از تکنولوژي روز تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار مقيمي، رئيس پليس آگاهي نيروي انتظامي، در چهل و پنجمين جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت با بيان اينکه فرمانده نيروي انتظامي بحث سرقت را از اولويت‌هاي مهم ناجا در سال گذشته و سال جاري اعلام کرده‌اند، اظهار داشت: در اين قرارگاه بايد کليه رده‌هاي ناجا بايد پاي‌کار باشند و از پتانسيل سازمان‌هاي بيروني در جهت تعامل سازنده بهره‌برداري کنند.
وي به تعاملات سازنده با پليس راهور در جهت کاهش سرقت خودرو اشاره کرد و افزود: پي‌جويي کشف سرقت ازجمله خودرو وظيفه آگاهي است که در اين زمينه همکاري پليس‌هاي تخصصي ازجمله پليس راهور مي‌تواند مؤثر و گره‌گشا باشد.
اين مقام ارشد انتظامي تصريح کرد: دوربين‌هاي سرعت‌سنج در حال افزايش است که اين توانمندي مي‌تواند از جهات مختلف به پليس در کشف جرائم مهم ازجمله سرقت و به سرقت خورد کمک کند.
سردار مقيمي اذعان داشت: در جلسه اين قرارگاه، موضوعات مرتبط با کشف خودرو و استفاده از سامانه‌هاي راهور مطرح و راه‌هاي هم پوشاني سامانه‌ها تجزيه و مقرر شد به‌صورت تخصصي بر روي آن کار شود؛ درگذشته از اين سامانه‌ها و سيستم‌ها به‌خوبي استفاده مي‌شد و همکاري خوبي بين اين دو پليس برقرار بوده و است.
رئيس پليس آگاهي ناجا بر توجه جدي و استفاده به‌جا و مناسب از ابزار و تکنولوژي روز دنيا و خلاقيت و ابتکار و نوع آوري در مأموريت‌ها تاکيد و اظهار اميدواري کرد: با رعايت قوانين و مقررات و افزايش همت و تلاش کارکنان در مبارزه با سرقت بتوان شاهد رضايتمندي مردم از پليس در برخورد با جرائم ازجمله سرقت بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن