تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815414645




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راموس: بنیتس مربی بسیار بزرگی است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: راموس: بنیتس مربی بسیار بزرگی است
سرخیو راموس در حالیکه هنوز مربیگری بنیتس در رئال مادرید قطعی نشده، به حمایت از او پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، راموس که دو هفته پیش دچار مصدومیت شده بود، امروز با بهبودی کامل، خودش را به کمپ تیم ملی اسپانیا رساند تا به تمرینات این تیم اضافه شود. اسپانیا طی روزهای آینده، دو بازی مقابل کاستاریکا (دوستانه) و بلاروس در مقدماتی یورو 2016 پیش رو دارد.

راموس در گفتگو با خبرنگاران حاضر در کمپ در مورد وضعیت خود گفت:" با یک برنامه ریزی فشرده توانستم خیلی زود مصدومیتم را پشت سر بگذارم و حالا 100 درصد آماده ام تا به تیم ملی کمک کنم. پیش از شروع تعطیلات، حضور در تیم ملی، بهترین حس ممکن را به من منتقل می کند."

راموس در مورد آمدن بنیتس به رئال مادرید گفت:" شما بهتر از من می دانید که بنیتس مربی بسیار بزرگی است. آمدن یک مربی باتجربه به رئال همیشه اتفاق مثبتی است. او مربی شایسته ای برای رئال خواهد بود. در مورد تغییر مربی، این من نیستم که باید اظهارنظر کنم. برای گرفتن چنین تصمیمات بزرگی، در باشگاه افراد خاصی حضور دارند و آنها بهتر از من در جریان کار قرار دارند."

مدافع ارزشمند رئال مادرید در مورد برکناری آنچلوتی نیز گفت:" آنچلوتی مربی ای بود که توازن را به رئال بازگرداند. او شناخت بسیار خوبی روی بازیکنان داشت.آنچلوتی جام هایی برای ما کسب کرد که سال ها بود از تصاحبشان عاجز بودیم.
او می توانست بهترین مربی برای رئال باشد اما اینگونه تصمیم گرفته شد که بنیتس راه حل مشکلات فصل گذشته ما خواهد بود و باید این مساله را قبول کنیم. مجموعه رئال مجموعه ای متحد است و با بنیتس نیز همینگونه خواهیم بود و به او کمک خواهیم کرد تا ایده هایش را به خوبی در تیم پیاده کند."



17:10 1394/03/11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن