تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820600996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تخریب ها ادامه دارد، شهرک دانشگاه آزاد کرج در نوبت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تخریب ها ادامه دارد، شهرک دانشگاه آزاد کرج در نوبت است استان‌ها > البرز - خبرنگار خبرآنلاین که در جریان تخریب 10 هکتار اراضی کشاورزی منطقه چمن مهرشهر در صحنه حاضر است، جزئیات بیشتر این طرح ضربتی را از زبان "نادر عقیقی نماینده و ناظر دادستانی کرج" جویا می شود.

خبرگزاری خبرآنلاین - البرز: عقیقی در این رابطه می گوید: صبح امروز با صدور حکم دادستان کرج و با درخواست شهرداری منطقه 9 و اداره جهاد کشاورزی کرج،تخریب تعدادی از واحدهای تجاری غیر مجاز در منطقه چمن صورت گرفت. وی افزود: در اجرای این طرح جهاد کشاورزی درخواست داشت که واحدهای تجاری منطقه چمن که بخش قابل توجهی از آن را باغات تشکیل می دهد، طبق تبصره 2 ماده 100 قانون کاربری حفظ اراضی تخریب شود و امروز با هماهنگی جهاد کشاورزی ، شهرداری منطقه و با کمک نیروهای انتظامی و.. در کمال امنیت و آرامش این اقدام صورت گرفت.
نماینده و ناظر دادستان در ادامه گفت: فارغ از ساخت و سازهای خلاف در منطقه برخی از این واحدهای تجاری محیطی غیر اخلافی و خلاف عرف را فراهم کرده بودند و علی رغم تذکرات پلیس امنیت و دیگر مقامات امنیتی، هیچ ترتیب اثری داده نشد که همزمان با فرایند تخریب این اقدام نیز صورت گرفت.
عقیقی در ادامه توصیه ها و هشدارهایی نیز متخلفان در ساخت و سازهای غیر مجاز داشت و تصریح کرد: آنهایی که با شناخت ساخت و ساز غیرمجاز انجام می دهند سر و کارشان با قانون است و اما توصیه ما به افراد متمولی که بدون شناخت این زمین ها را خریداری کرده و با سرمایه گذاری به مجتمع های تفریحی تبدیل می کنند، نیز آن است که در خرید املاک و زمین ها تنها به مبایه نامه توجه نکنند بلکه از مراجع قانونی نظیر شهرداری و جهادکشاورزی نیز استعلام بگیرند.
وی در ادامه از تداوم برخورد های شدید با دیگر عوامل ساخت و سازهای غیرمجاز در روزهای آینده خبر داد.
راستگو مسئول روابط عمومی جهاد کشاورزی کرج نیز در حاشیه تخریب سازه های غیرمجاز منطقه مهرشهر گفت: امروز 10 هکتار از مناطق در منطقه چمن مهرشهر جهت حفظ کاربری اراضی زارعی آزاد سازی شد.
وی افزود: پرونده دیگری نیز در دست پیگیری و اعمال قانون است و در مرحله بعد شهرک مسکونی دانشگاه آزاد واقع در دانشگاه آزاد بزودی تخریب می شود.
راستگو ادامه داد: پرونده هایی که اخطاریه آنها صادر شده و به دادستانی رفته در اولویت اجرای قانون است.
وی افزود: با دستور مراجع قضایی در اجرای قانون اهتمام خواهیم داشت.

کلید واژه ها: استان البرز -




دوشنبه 11 خرداد 1394 - 16:31:37





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن