تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821154939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توانمندی هنرستان‌ها در تکمیل و تحویل پروژه مهر بکارگیری می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: توانمندی هنرستان‌ها در تکمیل و تحویل پروژه مهر بکارگیری می‌شود
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: از ظرفیت هنرستان‌ها و نیروهای فنی و تخصصی در تعمیر و تجهیز پروژه مهر استفاده می‌کنیم.
صابر سپهری در جلسه کارگروه پروژه مهر استان اردبیل اظهار کرد: ما در این 3.5 ماه تعطیلی مدارس سعی خواهیم کرد تا فضاهای آموزشی را مهیای حضور دانش‌آموزان کنیم تا امکان بهره‌گیری از این ظرفیت فراهم آید.
وی با بیان اهمیت پروژه مهر گفت: پروژه مهر یکی از اولویت کاری آموزش و پرورش است که باید در اجرای بهینه آن اهتمام کنیم. مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به ارزیابی‌های استانی از طرف وزارت آموزش و پرورش افزود: کمیته‌های پروژه مهر باید طبق شاخص‌های وزارتی برنامه‌ریزی‌های مدونی داشته باشند. سپهری همچنین با تاکید بر ابتکارات استانی در این پروژه تصریح کرد: از پتانسیل‌های موجود استان برای اجرای برنامه‌های مصوب شده کارگروه و همچنین شاخص کردن ابتکارات استانی استفاده شود. این مسئول با بیان اینکه نمی‌شود منتظر اجرای بخشنامه‌ها ماند، خواستار حضور اعضای کمیته‌ها برای بررسی بیبشتر چگونگی اجرای پروژه در مناطق و نواحی شد. مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین به توانایی‌های هنرستان‌ها اشاره کرده و ادامه داد: از توانایی‌های هنرستان‌ها باید برای تعمیر و تجهیز پروژه مهر استفاده کرد. به گزارش خبرنگار جوان از اردبیل، معاون آموزش متوسطه اداره کل و دبیر شورا نیز در این جلسه با اشاره به پروژه مهر، به عنوان مهمترین بحث آموزش و پرورش گفت: با آماده‌سازی نیروی انسانی و همچنین فضای فیزیکی مدارس بتوانیم شاهد سال تحصیلی با نشاط باشیم. شهداد عبداللهی خانقاه همچنین از تشکیل کارگروه‌های پنجگانه پروژه مهر و مشخص کردن شاخص‌های ارزیابی از مناطق و نواحی خبر داد. وی عنوان کرد: این شاخص‌ها در تاریخ 24 خرداد ماه سال جاری در اختیار روسای آموزش و پرورش مناطق و نواحی قرار خواهد گرفت. طرح ملی سنجش سلامت نوآموزان از اواخر خرداد ماه آغاز می‌شود  اولین جلسه ستاد هماهنگی اجرای طرح ملی سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به مدرسه در برگزار شد. مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اهمیت طرح، اجرای آن را گام مهمی در پیشگیری از معلولیت‌ها دانست. صابر سپهری همچنین بررسی علل وقوع برخی نارسایی‌ها به ویژه ضعف بینایی را خواستار شد. در ابتدای این جلسه محمد حسن‌زاده رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی به عنوان دبیر اجرای طرح، گزارشی از طرح سنجش سال گذشته و نیز پیش دبستانی را اعلام کرد.





تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن