تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802400320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخورد با اخلالگران امنيت اجتماعي از اولويت هاي دادستاني شهرستان البرز قزوين در سال 94


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ خرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۵۳ق.ظ)
برخورد با اخلالگران امنيت اجتماعي از اولويت هاي دادستاني شهرستان البرز قزوين در سال 94 موج - دادستان عمومي و انقلاب شهرستان البرز استان قزوين، اولويت اين دادستاني در سال 1394 خورشيدي را برخورد با اخلالگران در حوزه امنيت اجتماعي اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، دادستان عمومي و انقلاب شهرستان البرز استان قزوين اولويت اين دادستاني در سال 1394 خورشيدي را، برخورد با اخلالگران در حوزه امنيت اجتماعي اعلام کرد. وي با اشاره به اهميت امنيت رواني در زندگي مردم بيان داشت:مجرماني که مرتکب رفتارهاي منافي با امنيت عمومي شوند، خط قرمز دستگاه قضايي را زير پا گذاشته اند و بايد منتظر عواقب آن باشند.
جلالي با اعلام اين که دادسراي البرز برنامه ويژه اي براي مقابله با اين قبيل مجرمان دارد، اجراي طرح هاي جمع آوري سلاح (سرد و گرم)، تشديد نظارت بر اراذل و اوباش، استمرار مقابله با عرضه مواد دخاني (قليان و ... ) را از جمله اقدامات پيشگيرانه اين برنامه دانست و افزود:در صورت وقوع اين قبيل جرايم، صدور قرار بازداشت موقت، تشهير (گرداندن مجرمان در سطح شهر)، تبعيد، محروميت از مرخصي زندان واز جمله اقدامات قضايي در انتظار مجرمان يادشده خواهد بود.
بنا بر اعلام دادگستري استان قزوين، وي اعلام کرد:از مسوولان و مقامات داراي صلاحيت انتظار مي رود با تدارک امکانات ورزشي، فرهنگي و ...، برنامه ريزي شايسته اي براي اوقات فراغت جوانان انجام دهند تا در نتيجه زمينه ارتکاب جرم و در پي آن آمار سرانه وقوع جرايم در استان و کشور کاهش يابد.
جلالي همچنين از اوضاع رو به بهبود فضاي صنعت و توليد در شهرستان البرز خبرداد و بيشتر بحران هاي موجود در برخي واحدهاي صنعتي و توليدي را ناشي از ضعف مديريت و کمبود نقدينگي دانست و در همين زمينه سهولت در اعطاي تسهيلات بانکي البته با دريافت وثيقه هاي مطمين و معتبر و نيز تلاش و همت مضاعف کارفرمايان و کارگران را راهگشاي بسياري از بحران هاي موجود اعلام کرد.
وي ادامه داد:اگر چه وجود مشکلات در حوزه توليد و صنعت، غيرقابل انکار است و اگر چه تعدادي از واحدهاي توليدي موجود در شهرصنعتي البرز فرسوده اند و نياز به بازسازي کلي دارند، با وجود اين توليد محصول با کيفيت و بازاريابي صحيح، مي تواند رونق را به فضاي کسب و کار و صنعت بازگرداند. جلالي از مديران واحدهاي توليدي خواست در حفظ و مراقبت از اموال و اسناد شرکت کوشا باشند و به حفاظت فيزيکي و حفاظت اوراق مهم توجه ويژه اي داشته باشند. وي تشکيل دو پرونده با موضوع سرقت و خروج اموال و اسناد از دو واحد صنعتي از آغاز سال تاکنون در سطح شهرستان را زنگ خطري جدي براي همه کارگاه ها و کارخانه ها دانست. همچنين از دستگيري سارقان کيف قاپ، و سارق وسايل و وجوه داخل خودرو، و نيز تعدادي از قاچاقچيان و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان البرز در 50 روز گذشته خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن