تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820195696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادسازی دو شهر در صلاح الدین


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: آزادسازی دو شهر در صلاح الدین
مسوولان بسیج مردمی عراق از آزادسازی منطقه الرفیعات در شمال استان صلاح الدین و بازداشت 5 تن از تروریست‌های داعش خبر دادند.
العالم: مسؤولان بسیج مردمی عراق به شبکه عراقی سومریه نیوز گفتند که منطقه الرفیعات از وجود تروریست های داعش پاکسازی شده و 5 تن از آنها بازداشت شده اند.

بنا بر این گزارش، 50 خودروی داعش نیز در شرق منطقه الصینیه هنگامی که تلاش می کردند به نیروهای نظامی حمله کنند با توپخانه نیروهای مردمی هدف حمله قرار گرفت و به همراه چند خودروی بمب گذاری شده به طور کامل منهدم شد.

از سوی دیگر لشکر علی اکبر وابسته به حرم مطهر امام حسین (ع) امروز یکشنبه اعلام کرد که منطقه البعیجی در شمال شهر تکریت به طور کامل آزاد شده و خسارت های جانی و مالی زیادی به تروریست ها وارد آمده است.

گفتنی است وزارت دفاع امروز از فرار جمعی عناصر داعش از مرکز شهرستان بیجی در شمال تکریت در پی ورود نیروهای امنیتی و بسیج مردمی خبر داد و گفت که در این عملیات یک خودروی داعشی ها نیز منهدم شده است.





تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن