تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص): طلب دانش بر هر مسلمانى واجب است. خداوند جويندگان دانش را دوست دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820222647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جایگاه آزادسازی خرمشهر همچون جایگاه جنگ خندق در اسلام است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عضو مرکز تعالی معنوی کوثر قم: جایگاه آزادسازی خرمشهر همچون جایگاه جنگ خندق در اسلام است خبرگزاری پانا: عضو مرکز تعالی معنوی کوثر قم گفت: جایگاه آزادسازی خرمشهر در تاریخ همچون جایگاه جنگ خندق در صدر اسلام است چرا که در هر دو مشرکان به مسلمانان حمله کردند اما مسلمانان با کمک امدادهای غیبی از سوی خداوند پیروز شدند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۴ خرداد ساعت 11:20

خبرگزاری پانا+جایگاه آزادسازی خرمشهر همچون جایگاه جنگ خندق در اسلام است

به گزارش خبرنگار پانا، علی اکبر علیزاده در جمع بسیجیان و برخی از مسئولین شهرستان خمین افزود: امام خمینی(ره) فتح خرمشهر را فتح ارزش‌های اسلامی و انقلابی دانسته‌اند چراکه با این پیروزی، بار دیگر صلابت و اقتدار اسلام و مسلمین بر جهانیان به اثبات رسید و امروز نیز دشمن با دیدن این رشادت‌ها جرات حمله و تجاوز به کشور ایران را نداردو
وی ادامه داد: حفظ وحدت و همدلی، هوشیاری در برابر توطئه‌ها،‌ بصیرت‌افزایی، تقویت روحیه خودباوری و تلاش برای فتح قله‌های علمی و معنوی از انتظارات مقام معظم رهبری است که باید در تحقق آن بکوشیم.
عضو مرکز تعالی معنوی کوثر قم با اشاره به وضع تحریم‌ها از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون اظهار داشت: هر چند ما بیش از 30 سال تحریم هستیم اما ایران اسلامی به برکت خون مطهر شهدا به یک کشور قدرتمند با توانمندی‌های فوق‌العاده در عرصه‌های گوناگون تبدیل شده که این موضوع بیانگر اقتدار و عظمت این مرز و بوم است.
علیزاده بیان کرد: ملت سرفراز ایران همواره شکرگزار نعمت بی‌بدیل نظام اسلامی بوده و با حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی، ولایت‌مداری، وفاداری و پایبندی خود به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را اثبات کرده و نشان داده‌ که در دفاع از ارزش‌ها تا پایان جان ایستادگی و استقامت خواهند کرد.
وی اضافه کرد: کشور ایران با تکیه بر توانمندی‌های داخلی و اعتماد به دانشمندان و حمایت‌های مقام معظم رهبری توانسته پیشرفت‌های بسیاری در زمینه‌های مختلف داشته باشد و این امر باعث وحشت آمریکا و استکبار جهانی شده است.
عضو مرکز تعالی معنوی کوثر قم افزود: ما از تیم مذاکره کننده حمایت می‌کنیم اما مذاکره کنندگان باید نسبت به توطئه‌های دشمن هوشیار باشند چرا که آمریکا نشان داده است قابل اعتماد نیست و با توجه به اعتمادسازی ایران آنها به وعده‌های خود عمل نکرده‌اند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 4]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن