تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820006451




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بشار اسد مانع از سقوط سوریه به عنوان مهم‌ترین کشور عربی شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اجمالی/ ولایتی در برنامه متن و حاشیه:
بشار اسد مانع از سقوط سوریه به عنوان مهم‌ترین کشور عربی شد
مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل بشار اسد مانع از سقوط سوریه به عنوان مهم‌ترین کشور عربی شد گفت: سوریه حلقه از حلقه های طرح‌های آمریکا برای تسلط بر کشورهای غربی خاورمیانه بود.

بشار اسد مانع از سقوط سوریه به عنوان مهم‌ترین کشور عربی شد
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، اوضاع سیاسی منطقه در برنامه متن و حاشیه (10 خرداد ماه)  با حضور علی اکبر ولایتی مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


ولایتی  مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل در ابتدا در پاسخ به سؤال اول مجری برنامه پیرامون  سفر زمینی از لبنان به سوریه گفت: بنده ناامنی در این سفر شاهد ناامنی نبودم اما در برخی نقاط معارضین با ما فاصله 700 کیلومتری داشتند.


وی گفت: زمانی که از بیروت به زینبیه آمدم از متولی پرسیدم که معارضین سوریه با ما چقدر فاصله دارند اذعان داشت فاصله آن‌ها تا زینبیه 700 کیلومتر است.


وی با اشاره به این که در بوسنی سفر سختی داشتم اظهار داشت: با هواپیمای باری به بوسنی سفر کردم به طوری که آن طرف باند تک تیراندازهای صرب حضور داشتند.


وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این که مبنای تصمیم ایران برای حمایت از دولت سوریه چیست گفت: موج بیداری اسلامی در تونس، مصر یمن و بحرین به وجود آمد.


ولایتی با اشاره به این که آمریکا و اسرائیل از جاهای مختلف تروریست به سوی این کشورها وارد می‌کردند افزود: تروریست‌ها به نیابت از آمریکا آدم می‌کشتند.


وی با اشاره به این که بشار اسد به حرف‌های مردم توجه می‌کند گفت: در تاریخ معاصر چنین اوضاعی بی سابقه است به طوری که اقدام گروه های تروریستی از سوریه به عراق و یمن و سایر کشورها کشیده شد.


مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل با اشاره به طرح آمریکا برای منطقه افزود: پیش بینی می‌شود که سوریه حلقه ای از حلقه های طرح‌های آن‌ها برای تسلط بر کشورهای غربی خاورمیانه باشد.
ولایتی  با اشاره به سابقه بشار اسد در مبارزه با اسرائیل خاطر نشان کرد: بشار اسد پایمردی کاملی در این قضیه داشت.


وی با اشاره به دیدار پادشاه عربستان در زمان ملک عبدالله با بشار اسد اظهار داشت:در این دیدار پادشاه عربستان وعده پول داده بود تا بر علیه محور مقاومت و ما عمل کند.


بشار اسد مانع از سقوط این کشور مهم عربی شد


ولایتی با تاکید بر این که بشار اسد زیر بار این پیشنهاد نرفت گفت:  بشار اسد به خوبی ایستاد و مانع از سقوط این کشور مهم عربی شد.


وی با اشاره به فراز و نشیب‌هایی که میان تروریست‌ها و سوریه وجود داشت افزود: طی 4 ساله گذشته شاهد نبرد بسیار سخت و نفس گیری بودیم.


مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل با بیان این که این حکومت و حامیانش مانند ایران و حزب الله پایمردی خواهند کرد گفت: عربستان سعودی به ملت بی‌گناه یمن حمله کرده است به طوری که آلت اجرا مقاصد شوم آمریکا شده است.


خبر در حال تکمیل است...








۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن