تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814610494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت یارانه اقتصاد را گرفتار کرده/ قوی ترین تیم مذاکره کننده فعال است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: پرداخت یارانه اقتصاد را گرفتار کرده/ قوی ترین تیم مذاکره کننده فعال است


معاون اول رئیس جمهور گفت: پرداخت یارانه نقدی داستان پرغصه ای شده که با بستن بندهایی، اقتصاد کشور را گرفتار کرده است. آماده ایم حتی اگر مذاکرات به نتیجه نرسد کشور را اداره کنیم. «قوی ترین تیم مذاکره کننده در سطح بین الملل برای این پرونده فعال است.» به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، جهانگیری در جمع فرمانداران سراسر کشور با انتقاد از پرداخت یارانه بیش از درآمدهای حاصل از محل اصلاح قیمت های حامل های انرژی گفت: هم اکنون دولت درصدد است افراد پردرآمد را از دریافت یارانه حذف کند و در این مسیر ترسی به خود راه نمی دهد.

معاون اول رئیس جمهور در ادامه با اشاره به تنظیم 170 سیاست از سوی دولت برای اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: کاهش قیمت نفت برای دولت مضیقه ایجاد کرده و در این زمینه باید درهزینه ها صرفه جویی شود.

دانلود      
جهانگیری  با  اشاره به  وجود فساد سیستمی دربخشی هایی از اقتصاد کشور گفت: پیشگیری از مفاسد ازجمله مفاسد بانکی و زمین خواری، به صورت جدی در دستور کار دولت قرار دارد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین درخصوص مذاکره هسته ای با کشورهای 1+5 ، با اشاره به ورود مستقیم رئیس جمهور به این پرونده و دعوت از روسای دیگر قوا گفت:‌ اکنون قوی ترین تیم مذاکره کننده در سطح بین الملل برای این پرونده فعال است و ما با نهایت عزت از همه خطوط قرمز حراست می کنیم و در مذاکرات هیچ گاه حتی یک قدم از این خطوط عقب نرفته ایم.   جهانگیری افزود: آماده ایم حتی اگر مذاکرات به نتیجه نرسد، کشور را اداره کنیم.

لینک را کپی کنید


یک شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن