تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820269685




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح نخستين دفتر خدمات الکترونيک قضايي در استان يزد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ خرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۳۸ب.ظ)
افتتاح نخستين دفتر خدمات الکترونيک قضايي در استان يزد موج- نخستين دفتر خدمات الکترونيک قضايي در استان يزد با رويکرد ثبت دعاوي حقوقي در مراسمي با حضور مسوولان استاني افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج، نخستين دفتر ارائه خدمات الکترونيک قضايي در استان يزد در مراسمي با حضور سرپرست دادگستري استان يزد، معاون آمار و فناوري اطلاعات دادگستري استان و اصحاب رسانه افتتاح شد.
رياست دادگستري استان يزد در اين مراسم با اشاره به اهميت کاهش معطلي مردم در ارايه دادخواست‌هاي خود، گفت: دفاتر الکترونيک قضايي در استان‌ها ويژه پرونده‌هاي حقوقي شروع به فعاليت کرده اند.
حبيبي با بيان اين مطلب که دعاوي ارجاعي به دادگستري در دو نوع کيفري و حقوقي است، گفت: دعاوي کيفري برابر همان روال سابق و از طريق دادسراي عمومي و انقلاب قابل رسيدگي است. شروع اين نوع دعاوي به اين صورت است که افراد بايد با مراجعه به دادسرا اقدام به ارائه شکايت خود کنند، اين نوع شکايت‌ها تشريفات ويژه اي نياز ندارد و افراد مي‌توانند درخواست خود را ارائه کنند.
بنا بر اعلام دادگستري استان يزد، وي افزود:نوع دوم دعاوي، دعاوي حقوقي است که از اين به بعد افراد مي‌توانند با مراجعه به اين دفاتر خدمات الکترونيک قضايي، نسبت به تکميل پرونده خود اقدام کنند. شهرستان يزد نياز به شش دفتر خدمات الکترونيک قضايي دارد که در گام نخست دو دفتر شروع به کار کرده اند و آماده ارائه خدمات الکترونيک قضايي به شهروندان هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن