تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819169433




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محدودیت های ترافیکی اطراف مسجد مقدس جمکران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: محدودیت های ترافیکی اطراف مسجد مقدس جمکران خبرگزاری پانا: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم از اعلام محدودیت های ترافیکی در مسجد مقدس جمکران خبر داد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ خرداد ساعت 11:50

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، سرهنگ "سید کرم الله حسینی " در محل سازمان مانیتورینگ مرکز مدیریت هوشمند ترافیک شهرداری قم انجام گرفت، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه میلاد "مسعود امام زمان (عج)"، اظهار داشت: پیش بینی می شود با توجه به تقارن جشن میلاد و تعطیلات پیاپی و سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، امسال شهر قم شاهد حضور گسترده تر زائران و مسافران مسجد مقدس جمکران باشد که در این خصوص برنامه ریزی های استانی انجام گرفته و محدودیت هایی هم اعمال خواهد شد .
وی افزود: آن دسته از هموطنانی که از مسیر اتوبان "تهران به قم" مشرف می شوند، بایستی وارد میدان 72 تن شده و از بلوار ولی عصر که معروف به کمربندی امام علی (ع) است طی مسافت کرده و به میدان ولی عصر ورود پیدا کنند، از میدان ولی عصر هم به سمت میدان بقیة الله (عج) و سپس بلوار انتظار ادامه مسیر داده و به سمت مسجد مقدس جمکران که لزوماً بایستی در یکی از پارکینگ های 1 ، 2 ، 3 و یا 4 خودروی خود را متوقف کنند.
سرهنگ حسینی ادامه داد: ذکر این نکته ضروری است که وسائط نقلیه شخصی در میدان ولی عصر این اختیار را دارند که از مسیر بلوار کبیری به سمت بلوار بزرگ پیامبر اعظم (ص)، یعنی بلوار کبیری به سمت شهر قائم به سمت بلوار پیامبر اعظم (ص) می توانند در حاشیه بلوار وارد پارکینگی که به نام مسجد مقدس جمکران تعبیه شده که معروف به "آل یاسین" است، خودروی خود را پارک کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قم اضافه کرد: هموطنانی که از بلوار کبیری آمدند، در تقاطع انسجام و بلوار پیامبر اعظم (ص)، می توانند دوربرگردان بعد از تقاطع را دور بزنند در جهتی که مقابل مسجد مقدس جمکران است و به محدوده سمت راست بلوار پیامبر اعظم (ص) آمده و در پارکینگ های انسجام که تعداد زیادی خودرو هم در خود جای می دهد، متوقف شوند.
وی در خصوص اتوبوس های بین شهری نیز عنوان کرد: در ضمن اتوبوس های بین شهری که وارد میدان بقیة الله می شوند، هم می توانند از ادامه بلوار خلیج فارس روی پل بقیع، وارد پارکینگ "یاوران مهدی" و یا پارکینگی که در نقطه مقابل به اسم "طیبی" شناخته می شود وارد شوند، ضمن اینکه در پارکینگ شماره 3 ما هم که در حاشیه مسجد مقدس جمکران است می توانند از بلوار انتظار ورود پیدا کنند.
سرهنگ حسینی بیان داشت: هموطنانی که از مسیر "اراک و سلفچگان" وارد قم می شوند در میدان "شاه جمال" وارد کمربندی "امام علی" (ع) می شوند و از همین مسیر وارد میدان 72 تن می شوند که بعد هم از میدان 72 تن، همان مسیر و مسافتی را که برای هموطنان تهرانی گفته شد را به همان شکل طی کرده و در همان پارکینگ هایی که گفته شد، توقف خواهند کرد.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: هموطنانی که از مسیر "کاشان به قم" مشرف می شوند، بایستی پس از طی مسیر اتوبان کاشان، وارد میدان 72 تن شده، یعنی عوارضی "قم تهران" را دور می زنند و وارد میدان 72 تن می شوند و باز همان مسیری که برای دیگر هموطنان گفته شد را طی کرده و خودروی خود را در یکی از پارکینگ ها متوقف کنند.
وی افزود: وسائط نقلیه ای که از مسیر جاده قدیم "قم –اصفهان" ورود می کنند، در بلوار "الغدیر" از طریق مسیر "شهرک قدس" و ادامه آن بلوار "شهید آوینی" کوه خضر نبی به سمت بلوار "ظهور" که پارکینگ های ناظم زاده شرقی و غربی در دوطرف این بلوار تعبیه شده است، اتوبوس ها در پارکینگ های ناظم زاده شرقی و وسائط نقلیه شخصی نیز در پارکینگ های ناظم زاده غربی متوقف می شوند.
سرهنگ حسینی در خصوص محدودیت های ترافیکی، گفت: محدودیت های ترافیکی نیز در همین محل ها، ورودی پارکینگ ها و ورودی پارکینگ ها از سمت جاده قدیم، اجازه تردد به سمت مسجد مقدس جمکران داده نمی شود، از سمت بلوار انتظار که وصل می شود به میدان انتظار ، در میدان بقیة الله (عج) اجازه ورود خودرو داده نخواهد شد مگر در مواردی که هماهنگی های لازم صورت گرفته باشد.
وی ادامه داد: از سمت بلوار "پیامبر اعظم (ص)" و تقاطع انسجام و بلوار پیامبر اعظم (ص) هم محدودیت تردد داریم و خودروها فقط می توانند از کانال های مشخص شده وارد پارکینگ های حاشیه بلوار شوند.
رئیس پلیس راهور استان با اشاره به چگونگی تردد وسائل نقلیه سنگین، اضافه کرد: تردد و ورود وسائل نقلیه سنگین از قبیل تریلر ها و کامیون ها به غیر از آن هایی که حامل مواد سوختی و فاسد شدنی می باشند از تاریخ 12 خرداد تا پایان روز جمعه 16 خرداد، به معابر متصله استان و شهر قم ممنوع است و توسط پلیس راه های استان های همجوار کنترل های لازم انجام خواهد شد.
وی اعلام کرد: آن دسته از کاروان هایی که با اتوبوس های بین شهری وارد شهر مقدس قم می شوند و قصد زیارت حرم حضرت معصومه (س) را دارند، ورودشان به سطح شهر خصوصاً هسته مرکزی و متصله به حرم حضرت معصومه (س)، مطلقا ممنوع است و بایستی از مسیرهای گفته شده از کمربندی امام علی (ع) به پارک سوار شمالی که در حاشیه عوارضی "قم کاشان" هست وارد شوند و آن فاصله تا حرم را با ناوگان عمومی شهر قم به ویژه اتوبوس های شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری قم طی مسافت کرده و برگشت نمایند.
سرهنگ حسینی ابراز داشت: در میدان بقیة الله پارکینگ "امامزاده جعفر غریب" برای توقف اتوبوس ها است و حدود 200 دستگاه اتوبوس جای می گیرد و مابقی خودروها در بالاتر میدان ولی عصر هم می توانند ادامه مسیر کرده و وارد میدان بقیة الله شوند و سپس وارد پارکینگ "یاوران مهدی" شده و یا از میدان بقیة الله وارد بزرگراه "خلیج فارس" پل بقیع و سپس وارد خیابان امام حسن عسگری (ع) شوند و در یکی از پارکینگ های طیبی یا بخشی از یاوران مهدی توقف می کنند، اما اتوبوس ها در مسیر بلوار انتظار و ادامه خلیج فارس بایستی در پارکینگ یاوران مهدی و طیبی و یا پارکینگ شماره 3 در حاشیه میدان انتظار توقف نمایند.
رئیس پلیس راهور استان قم تصریح کرد: در جهت مقابل پارکینگ انسجام که وسعت زیادی نیز دارد خودروهایی که از میدان ولی عصر یا در طول بلوار پیامبر اعظم (ص) ورود پیدا می کنند، می توانند از تقاطع انسجام و بلوار پیامبر اعظم (ص) که محدودیت های ترافیکی وجود دارد، وارد این پارکینگ شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن