تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820474449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشگاه فرهنگیان برای تحقق اهداف باید به سمت درآمدزایی حرکت کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مهرمجمدی: دانشگاه فرهنگیان برای تحقق اهداف باید به سمت درآمدزایی حرکت کند حبرگزاری پانا: سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: این دانشگاه برای تحقق اهداف و رسیدن به ماموریت خطیر خود باید به سمت مدیریت کلان و درآمدزایی حرکت کند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱۰ خرداد ساعت 10:51

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا، محمود میرمحمدی عصر شنبه در آیین معرفی مدیر استانی پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در سنندج، استقرار مدیریت های استانی دانشگاه فرهنگیان را یکی از برنامه های این دانشگاه در راستای حرکت به سمت مدیریت کلان ذکر کرد. وی چابک سازی و تفویض اختیار را دو دلیل اصلی برای استقرار مدیریت استانی دانشگاه های فرهنگیان ذکر کرد و افزود: به دنبال استفاده از خلاقیت مدیران استانی هستیم و معتقدیم باید اختیارات لازم باید به مدیران استانی داده شود.
 
وی با بیان این که نیازمند وحدت مدیریت در استان ها بودیم گفت:با استقرار مدیریت استانی به دنبال ارتقای جایگاه مدیریت دانشگاه فرهنگیان بودیم و از این طریق می توانیم بخشی از مسایل و مشکلات این دانشگاه را برطرف کنیم.
 
سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان این که کمبود بودجه یکی از مشکلات اصلی این دانشگاه است، افزود: با عنایت ویژه دولت و مجلس و برغم افزایش چشمگیر بودجه این دانشگاه، بودجه فعلی همچنان جوابگوی هزینه های گزاف دانشگاه نیست.
 
میر محمدی بودجه دانشگاه فرهنگیان کشور را در سال 93 رقمی معادل 153 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: اگرچه این بودجه در سال 94 به 220 میلیارد تومان افزایش یافت اما همچنان با کمبود مواجه هستیم.
 
او هزینه های جاری این دانشگاه در سال جاری را در حدود 285 میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: با این کمبودها نمی توانیم کار توسعه ای انجام دهیم و از سوی دیگر نمی توانیم این قبیل کارها را نیز تعطیل کنیم و از این رو باید به دنبال درآمدزایی باشیم.
 
وی با بیان این که به دنبال مدیریت کلان براساس درآمدهای اختصاصی هستیم، گفت: برای درآمدزایی، برنامه هایی تعریف کرده ایم و براین اساس برای دانشگاه درآمد کسب خواهیم کرد.
 
سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور در بخش دیگری از سخنان خود بزرگترین و مستعدترین پردیس این دانشگاه را متعلق به کردستان دانست و گفت: در کردستان دانشجویان و اساتید بسیار مستعدی وجود دارند که می توانند به روند توسعه این منطقه کمک کنند.
 
میرمحمدی افزود: مشکلات کردستان را می توان با تدبیر و هم افزایی و استفاده از همه ظرفیت ها از جمله نیروی انسانی مستعد برطرف کرد و استان را به توسعه رساند.
 
در این مراسم یحیی معروفی به عنوان مدیر استانی پردیس های دانشگاه فرهنگیان استان کردستان معرفی شد.
 
پردیس دانشگاه فرهنگیان کردستان متشکل از دو پردیس شهید مدرس پسران و بنت الهدی خواهران است که در مجموع دو هزار و 400 دانشجو در هشت رشته تحصیلی در این دو پردیس مشغول به تحصیل هستند.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن