تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده ‏اى حقیقت ایمانش را کامل نمى ‏کند مگر این که در او سه خص...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801490620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمید صبری مولف دایره المعارف روابط عمومی ایران نویسنده و مولف تبریزی ستاره علمی روابط عمومی ایران شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حمید صبری مولف دایره المعارف روابط عمومی ایران
نویسنده و مولف تبریزی ستاره علمی روابط عمومی ایران شد
حمید صبری مولف دایره المعارف روابط عمومی ایران ستاره علمی روابط عمومی ایران شد.

خبرگزاری فارس: نویسنده و مولف تبریزی ستاره علمی روابط عمومی ایران شد



به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، جشنواره تجلیل ستارگان روابط عمومی در سال 1394 از سوی دبیر خانه سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی در تهران محل تالار همایش‌های بین‌المللی اسناد و کتابخانه‌های ملی ایران و با حضور شخصیت‌های علمی و سیاسی برگزار شد و حمید صبری مولف دایره‌المعارف روابط عمومی ایران به عنوان ستاره علمی روابط عمومی ایران معرفی و از وی با اهداء ستاره طلایی و لوح سپاس تجلیل شد.
در این مراسم باقرساروخانی پدر جامعه شناسی ارتباطات ایران در ارتباط با همدلی و همزبانی سخرانی کرده و هوشمند سفیدی دبیر کل سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی نیز در مورد پاسخگویی و پاسخ‌دهی چیستی و چرایی و اهمیت روابط عمومی سخن گفت.
در این جشنواره حمید صبری مولف اثر بی‌نظیر دایره‌المعارف روابط عمومی ایران به عنوان ستاره علمی روابط عمومی ایران معرفی و از ایشان با اهداء ستاره طلایی و لوح سپاس تجلیل شد.
جایزه ستاره علمی روابط عمومی ایران هر سال از سوی دبیر خانه سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی ایران به یک نفر در ایران تعلق می‌گیرد و جایزه ستاره طلایی و ستاره علمی روابط عمومی ایران در سال 93 به مولف دایره المعارف روابط عمومی ایران استاد دکتر صبری تعلق گرفت.
در سال‌های گذشته این عنوان به باقر ساروخانی، علی‌اکبر فرهنگی، یونس شکرخواه، میرسعید قاضی، مهدی فرقانی و مهدی باقریان تعلق گرفته است.
 حمید صبری دارای آثار متعدد علمی و پژوهشی در عرصه ارتباطات رسانه و روابط عمومی، ایران شناسی، دین، آینده‌پژوهی و هنر بوده و  آثار تالیفی استاد صبری قریب به 30 عنوان است.
وی ممتاز علمی کشور در سال 1384 شمسی بوده و چندین بار اساتید جهانی بین‌المللی همچون یحیی کمالی‌پور، حسام‌الدین بیان، حمید مولانا و محمد باقر سارو خانی و ... از ایشان تجلیل کرده‌اند.
انتهای پیام/60017/و

94/03/10 - 10:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن